Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Rémpásztor: Köszönöm. Most időben feltöltö...
2024-05-14 11:08
laci78: szokás szerint nagyon jó - rem...
2024-05-14 10:35
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Menj!

Mondd, miért engedtem meg, hogy belépj oda, ahová azelőtt senkinek sem volt bejárása? Ki vagy te és miért bolygatod fel a lelkem rendjét? És hogyan teszed ezt? Nem tudom megvédeni tőled a szívemet. Elgyengültem. Először szép lassan kinyittattad velem a kinyithatatlan kaput, majd engedély nélkül besétáltál rajta. Nem kellett volna. De hagytam, hogy bejöjj s kezeddel minden érinthetőt, elmozdíts eredeti helyéről. Kényelmesen befészkelted magad ott s vártad a napot, amikor bejelentheted, örökre itt maradsz velem, és sose mész el. De ahogy telt az idő, úgy érzem, azt a napot már csak én vártam igazán.

Amikor eljött a pillanat lesújtottál rám. Otthagytál egyedül az általad átszerkesztett világban. Egyszerűen kisétáltál, pont úgy, ahogy bejöttél. De most már minden más. A kezed érintése. Ott van mindenhol. Hogyan felejthetnélek el? Hogyan állítsam vissza a rendet? Lesz-e még valaki, aki besétál még azon a kapun, amin te eltávoztál? Ha meglátja, amit itt hagytál, úgy is undorodna betenni a lábát. Sírni szeretnék, de nem jön könny a szememből. Túl erős a fájdalom. De már nem kívánom, hogy gyere vissza hozzám! Sőt! Kerülj el! Menj minél messzebbre. Nem akarlak látni! Nem akarom, hogy még egyszer megérints! Nem akarom érezni az illatodat! Nem akarom hallani a hangodat! Élni szeretnék! Szeretni akarok! Félek, hogy ez már soha többé nem lehet. Ki vagy te, hogy így tönkretehettél? Hadd éljek! Újra! Merüljön feledésbe az egész! Soha többé nem akarlak látni! Beállok a tus alá s érzem, ahogy a mocsok szivárog a sebeimből, majd végigfolyik a testemen. Forró és fekete. Égeti a bőröm. Oda, ahová való... a csatornába.
Hasonló történetek
7247
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
3931
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
Minden nap egy új nap virrad.

Nadin ·
Nekem tetcik nem rég én is átéltem...Valaki jön elhitetti veled h megbízhatc benne h ő az aki és rre mikor távozik csak a tátongó lyuk marad helyette...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: