Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Friss hozzászólások
Logan Ne'ran: köszönöm szépen :)
2024-11-05 20:11
alttpg: Nagyon jó feleség megosztó tör...
2024-11-05 16:52
tejbenrizs: Ennek több változatát is olvas...
2024-11-04 18:41
laci78: szerintem inkább ne, mert túl...
2024-11-04 07:24
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Marcipánrózsa

Selyemmel kötötte be a szemét, úgy vezette be a szobába. Gyengéden karját fogva irányította maga előtt. Mikor az ágyhoz értek levette a kendőt. A látvány csodálatos volt. Apró mécsesekkel borította be a szobát, az ágyra rózsaszirmokat szórt és marcipán rózsákat. Egyszerűen tökéletes volt. Az ámulattól nem jöttek szavak a torkára. Csak nézte a meglepetést, mintha legszebb álma vált volna valóra. Érezte, hogy hátulról átöleli és csókot nyom nyakára.
- Tetszik? - kérdezte.
- Csodálatos.. - suttogta, még mindig ámultan nézelődve.

A fiú végig fektette az ágyon, és fokozatosan megszabadította ruhadarabjaitól. Lassan előbújtak formás mellei, melyeket csókokkal borított, pici köldöke, formás lábai.Tejfehér bőre csillogott a félhomályban. Kezébe vett egy marcipánrózsát, és végigsimította vele testét. Végig húzta combjain, keresztül a hasán, át a mellei közt, majd az ajkain játszadozott. Finoman szirmonként a szájába helyezte és hagyta, hogy szétolvadjon benne. Simogatta a hasát, s szájával masszírozta kebleit. Följebb csúszott, a nyakát kezdte csókolgatni.

A lány teste már szinte égett a vágytól, sokat sejtető fehérneműje teljesen átnedvesedett, hamar feleslegessé vált. Óvatosan lehúzta róla. Nyalogatni kezdte forró, kéjtől duzzadó szemérem ajkait, majd egy mélyebben, egyre beljebb hatolt nyelvével. A gyertyák halovány fénye szinte teljesen elnyelte az apró sóhajok zaját. Illatuk beterítette az egész szobát. A lány már szinte remegett a kéjtől, hosszú, vékony ujjaival végig simította a fiú haját, majd lassan felhúzta ajkaihoz.

Megcsókolta, finoman segített megszabadulni ruháitól. Csillogó szemekkel néztek egymásra, majd a fiú egy erőteljes mozdulattal beléhatolt. Az apró sóhajokat csendes, de mélyről jövő nyögések váltották fel. Testük szinte egyszerre mozgott, szívük egy ritmusra dobogott. Csak lélegzetük hangjai törték meg a csendet. Egyszerre értek a csúcsra, mint egy álom beteljesedett.
Szorosan összebújtak, majd egymás karjaiban szenderültek álomra.
Hasonló történetek
25626
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
30564
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
szöszke lány ·
Kár hogy ilyen rövidre sikerült.Ha egy kicsit hosszabb lenne még jobban tetszene... :sleeping: De azért igy sem rossz. :yum: Bár kár hogy nem irtál semmit a szereplökröl...Én szeretem tudni hogy körübelül hogy képzeljem el a szereplöket.

Cirom ·
Szétrágott (Mar) tömörített fájlon (ZIPán) rózsafa (rózsa)


Bársony mellehúsával fűzte befelé a hulladékát, akképpen kalauzolta bele a lakószobába. Lágyan dalárdáját barnítva kormányozta önmaga előtt. Midőn ama heverőhöz láttak lefényképezte ama konyharuhát. A benyomás fenomenálisan történt. Pöttöm mécsekbe öntötte bele a félszobát, a nyoszolyára rózsaszagú ír kávét permetezett egyúttal szétrágott tömörített rózsabokrokat. Tapasztalatlanul, utolérhetetlenül feküdt. A csodálattól semmiképpen sem közelítettek kifejezések a garatjáratára. Dacára kuksizta a meghökkentést, mintha leggusztusosabb délibábja kapcsolt volna használhatóvá. Érzékelte, miképpen a támláról átkulcsolja továbbá pusszancsot nyomaszt nyak csereértékére.
- Imponál? - puhatolta.
- Tüneményes.. - sustorogta, még elejétől végéig hüledezve száját tátva.

A széptevő az egész idő alatt helyezte, igen, ágyikóra, egyúttal apródonként mentesítette gönctöredékeitől. Csigalassúsággal kikászálódtak tetszetősen proporcionált előrészei, amelyeket smárokkal öntött lefelé, pirinyó köldösdöke, szabályos mankói. Tejcihamvas bőrkéje megvillant a borúban. Praclijába vásárolt egy megveszekedett szétrágott tömörített fájlon rózsafát, egyúttal mindvégig karistolta vele fizikumát. Egész idő alatt harangozta sonkáin, át a potrohán, túl a csöcsei között, utána, igen, bagólesőjén szórakozott. Óvatosan kávészemenként a pofájába fektette s örökül hagyta, milyen módon folyjék szanaszét odabenn. Tapizta a pókhasát, egyúttal csőrével nyomkodta szügyét. Följebb mászott, a nyakát indította ölelgetni.

A spinkó testi felépítése előbb részben sajgott a kívánságtól, egy csomóra hivatkozó hamvas genusa tövig keresztül levesedett, nagyjából nélkülözhetővé kapcsolt. Szelíden megitta róla. Szürcsölni látott neki viharos, elragadtatástól kidülledt csipa-plecsni ajkait, utána nyakra-főre mélyenszántóbban, egyre-másra beljebb kívánt érvényesülni tollával. A gyertyák kókadt kivilágítása csaknem csonkig abszorbeálta az aprópénz só-hajók robaját. Bukéjuk bebugyolálta a komplett territóriumot. A bigét régebben valósággal megvette az isten hidege az élvezettől, terjedelmes, hártyás ujjaival mindvégig cirókálta a gavallér bozontját, egyszer lépésben ráerőltette csőrére.

Lesmárolta, lágyan szubvencionált megtisztulni ancúgjától. Fénylő csipákkal szemlélték egymást, majdan a lovag egy árva energikus moccanással beléfúródott. Igen, pöttöm só-hajókat eseménytelen, ámde számtalanszor elkövetkező nyögdécselések cserélték le. Szervezetük valósággal váratlanul fészkelődött, lelkük egy veszett versmértékre dübögött. Bárcsak szuflájuk hangfoszlányai sértették volna meg a némaságot! Egy lélegzetre terjedtek az oromra, akárcsak egy megveszekedett illúzió, másvilágra költöztek.
Passzentosan összebújva, aztán egymás énekegyütteseiben szenderültek másvilágra.

DREAMER ·
Jesszus!
Hova kerültem!?
Pr!ncessOfP!stol!ors ·
Szinonimaországba.
DREAMER ·
Ühüm.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: