Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lélektükör

Eleinte csak elfordult a közelében lévő tárgyaktól, amikről azt gondolta, hogy minden mozgását figyelik. Kissé paranoiás volt, később ez már betegséggé vált. Már a fényképeket kezdte letakarni, a telefonját. Félt, hogy valaki folyamatosan figyeli őt. Már nem érezte magát biztonságban sehol. Egyszerűen úgy érezte, hogy ebbe már bele fog őrülni. Az utcán is csak ez járt az eszében, és közben észre sem vette a körülötte lévő világot. Mindez azért következett be, mert lehetetlen dolgokról képzelgett folyamatosan. Az utcán járkálva néha hangokat adott ki, és ezért az emberek megbámulták őt. És ő nem akart magának nagy feltűnést. És azóta már a szemét képes lehunyni. Aztán találkozott valakivel, akibe beleszeretett. Vele jól érezte magát, és elfelejtette rémületes félelmeit néhány napra. De a másik fél nem tekintette őt annyira szimpatikusnak. Amikor ő ezt belátta, már kezdett beleőrülni.
Ezek után hazament, hogy véget vessen életének, ám ekkor egy érdekes dolgot vélt felfedezni a szobájában. Oda ment, hogy közelebbről megnézze, és ott állt egy ünnepi ruhában ő, a tükör előtt. És végül a kritikus állapotában ezt a következtetést vonta le:
- Én vagyok az, aki saját magam figyelem. Nem vagyok biztonságban, amíg élek.
Ekkor felcsengettek hozzá. A barátai jöttek át hozzá, hogy felköszöntsék őt szülinapján. Ez persze teljesen természetes volt, mégis úgy érezte, hogy vannak, akik törődnek vele. Többet járt el szórakozni, és élte az életét. Valamint kigyógyult a paranoiájából is. Már nem félt... önmagától.
Hasonló történetek
3905
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
4155
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
szerenella ·
Túlontúl leegyszerűsíted, tanulmányoznod kellett volna előtte paranoiás emberkéket, de tetszett, gratula! :innocent: :heart:

Pylon ·
Köszönöm....ez az első ilyen tipusú irásom(nincsen hosszú i-m),és még mondattani hibám is van...ha ezt látná a magyar tanárom...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: