Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lefesteni egy halott lányt

Csillagos éjszaka köszöntött Párizsra. A szél hűvösen lengedezett a háztömbök között, elhagyatott utcákon. Az egyik régi, romos épület magaslott a város egyik sikátorára. A legfelső „lakosztály” teraszán állt egy igen szemrevaló nő. Karjait összefonva szívta magába a cigaretta mérgező füstjét. A Hold fényét beengedték a kecsesen lengedező hófehér függönyök.
A szobán belül mindössze egy múlt századi kanapé, néhány csodás bekeretezett festmény, s a kanapén alvó egyed volt. Egyik lába a padlón, míg másik a szófatámaszkodó tetején pihent. Feje alatt egy lila színű, selyem párna nyugodt. Álma bizonyára örömteli volt, hisz mosolygott, de álma szertefoszlott. Szemei felnyíltak, pupillái automatikusan összehúzódtak a fény miatt.

A teraszon cigarettázó nő elnyomta a „méreg rudat”, s halkan belépdel. Talpai alatt a padló ropogott. A már nem pihenő fél felült, s rámosolygott. Ő visszamosolygott.
- Örülök, hogy jól vagy! – mondta a nő.
- Én is! – nézett maga elé, majd elpirult. A nő harsányan elnevette magát, majd leült az elpirult fiatal lány mellé. – Szépek, a képeid!
- Köszönöm! – hálálta meg a dicséretet.
- Van kedved… - határozatlanul belekezdett, de abba is hagyta.
- Mihez? – kíváncsiskodott.
- Óh, semmi! Csak egy meggondolatlan mondat. – s újra elmosolyodott.
- …lefesteni? – állt fel.
- Nem, nem! – akadozott.
- Már nem festek elég rég. De megpróbálhatom! – ajánlotta fel határozottan.
- Biztos vagy benne? – kérdezett vissza.
- Persze! – bólintott.
- Feküdjek, vagy üljek, esetleg álljak? – kérdezte.
- Vetkőzz le! – hajtotta fel ingje ujját.
- De, miért? – s jobban elpirult.
- Nem szeretek ruhát is festeni! Túl nehéz! – finnyáskodott.
- Hát, rendben.

A lány azzal lassan levetette ruháit, s elővillant érintetlen teste. Az ágyra feküdt, majd sóhajtott egy mélyet.
Kis idő elteltével, a mázolmány már- már élethűvé varázsolta a fekvő lányt. Buján ránézett a festő nőre, aki boldogan mázolt.
- Mikor festettél utoljára? – törte meg kíváncsi lány hangja a csendet.
- Pont ma, 10 éve. – halovány mosoly ült arcára.
- Miért hagytad abba? – kérdezősködött tovább.
- Volt egy lány. Nagyon szerettem, talán jobban is, mint kellene. – emlékezett vissza, mikor már az utolsó simításokat végezte.
- Mi történt? – csillogtak a szemei.
- Miután lefestettem, hazaindult. Másnap reggel találtam rá, a ház ajtaja előtt. Ott aludt. Iszonyú hideg volt, de nekem azt mondta, hogy van hová mennie. Sőt, vékonyan volt öltözve. – tartotta vissza könnyeit. Már nem nézett a fekvő lányra.
- És, utána? – tovább kérdezősködött.
- Tüdőgyulladása volt. – végül letette az ecsetet. – Meghalt…

Sírva fakadt bánatában. A fekvő lány megfogta ingjét, magára öltötte, majd odalépdelt a síró nőhöz. Átkarolta. A festményt nézve, egyáltalán nem hasonlított rá. A festményen egy másik lány feküdt, vörös haja volt, kedves, vadító zöld szemekkel. Míg neki, a szeme kék, haja szőke. Rövid. Száját eltátotta, majd ránézett a síró nőre.
- Ő ki? – bukott ki remegő száján.
- Sajnálom! – szorította magához. Végül ő is ránézett a festményre. A lány visszament a kanapéhoz.
- Mi a… - odahajolt, közel a festményhez. – Én nem…
- Tudom ki ő! – oldala nézett, fogva a párnát. A nő száját eltátva nézett a kanapéra.
- De én esküszöm, hogy én téged…
- Én is így haltam meg! – majd elcsuklott hangja.
Mikor tekintete odaért, a lány már nem volt ott, köddé vált.

Reggel, mikor a nő felébredt, a festmény a padlón hevert. A vörös hajú leány feje a szőke lány ölében pihent, miközben egymás szemébe néztek. A sarkába pedig két név volt írva…


Vége...
Hasonló történetek
16062
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
7113
Az angyalok városa előtt a hegy lábánál egy apró tó volt, amelyből folyók áramlottak ki és vezették le a vizét a tengerbe vagy éppen egy másik tóba. Itt állították fel a különítmény vízi erejének központját. Ez csupán egy-két fa mólóból és dokkból állt. A vízi erő pedig csupán ötven-száz kajakból és kisebb csónakokból.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Doryna01 ·
köszi ^^

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: