Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
laci78: nekem kicsit dagályos, de absz...
2024-11-14 09:43
laci78: jó sokat kell várni, de ez van...
2024-11-13 16:46
Rémpásztor: Következő rész publikálási ide...
2024-11-13 11:55
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lecsót főzök

A konyhapulton ott sorakoznak mind: a gömbölyded, vérvörös paradicsomok, a savanykás, pirossal erezett paprikák, a vöröshagyma, melynek ropogós héja, mint a lenyúzott bőr, mellette árválkodik, s meg-meglibben a szagelszívó keltette légáramban. Mellettük lila mintás tálban narancssárga massza terpeszkedik, egy rúd kolbász társaságában. Füstölt illata bódítóan keveredik a gáztűzhely felől felszálló szagokkal.

Sokan nem gondolják így, de a lecsófőzés komoly dolog. Főleg egy magamfajta kezdő számára. Miközben a kiskésért nyúlok, fél füllel a zsír sercegésére figyelek, ami köpködve bugyog a lábosban. A hagymával kezdem. Gyors mozdulatokkal lerántom barnás burkát, amely könnyed, légies táncot bemutatva a szemeteskuka tetejére esik. Aztán, szinte brutális mozdulattal belevágok a hagymába, s az, mintha a kegyetlenségemért akarna bosszút állni, mérges permettel támad.

A könnyem is, orrom is elered, ahogy apró kockákra szelem a hagymát. A szaga betölti még a fülemet is. Miközben hunyorogva próbálok tájékozódni, megfordul a fejemben, vajon lemossa-e majd ezt a bűzt a kezemről a szappan. Végre kész vagyok. A hagymakockák nem éppen tökéletesek, kissé elnagyoltak, de amint a lábosba öntöm őket, ez már nem érdekel. A feltörő sistergés ebben a pillanatban olybá tűnik, mint a haldokló hagyma utoljára kiadott halálhörgései. Ugyan már.

A paprikához nyúlok. Élvezettel hasítom fel friss, hersegő húsát, s az kettéválva a pultra pottyan. Kivágom a magházat, a kis magocskák összevissza pattognak, lesz majd mit söpörni… Miután csíkokra vágtam a kemény zöldséghúst, ezt is hozzáöntöm a lábosban fortyogó hozzávalókhoz. Ahogy a paprika levet ereszt, s megjelennek az első zsírpöttyök az étel felszínén, boldogság önt el: eddig mindent jól csináltam.
A paradicsom következik. Miközben belevágok puha testébe, zöldséghóhérnak képzelem magam, aki felnégyeli, felnyolcadolja, apróra darabolja a szerencsétlen áldozatokat. A paradicsom még vérzik is: átlátszó, sárgás-sós levet, melyet jóízűen hörpintek fel az asztalról. A paradicsom is csatlakozik a többiekhez.

Egy kavarás balra, egy jobbra, megforgatom, megdöntöm, a közepéből a széle felé húzom a fakanalat, étvágygerjesztő szagok szállnak felém. A paradicsom édeskés illata keveredik a hagyma kellemes aromájával, a paprika pedig megadja azt a pluszt, ami ide kell. Jöhet a kolbász.
Pár karikát dobok a készülő lecsó tetejére. A zöldségek már mind puhák, porhanyósak; nyakon is öntöm őket a nokedlivel. Még egy-két kavarintás, amíg a tészta megszilárdul, aztán leverem a lábos szélén a fakanálról azt, ami rajtamaradt, s elzárom a gázt.
Életem legelső lecsója gőzölög előttem. Mit ne mondjak, csodás látvány, főként annak a biztos tudatában, hogy ezt én alkottam, segítség nélkül… Ekkor valami kellemetlen, égett szag csapja meg az orromat. De nem a lecsó égett oda. Hoppá, meggyulladt a konyharuha! Első pánikomban belecsapom a rongyot a mosogatóba. A víz szerencsére megfékezte a kis lángokat, s ezután már csak az a kérdés, hogy mit mondok majd az anyukámnak…

A lecsótól azonban semmi sem tudja elvenni a kedvem. Az ételt hozzá méltóan élvezem: az szinte elolvad a számban, a hús kellemesen rágós, s az egész jó érzéssel melegíti a gyomromat. Minden falat más, hát még, ha eszembe jut, ki főzte. A lecsó pár perc alatt eltűnik abban a feneketlen barlangban, amit az emberek szájnak neveznek.
Végül zsírtól csillogó kézzel és paprikahéjjal a fogam közt indulok meg a mosdó felé, miközben próbálom kiverni a fejemből a mosogatás rémét.
Hasonló történetek
4465
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
4062
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Katie McWright ·
Jijj, szűz Stelmariám, napok óta először idepillantottam, és majdnem hanyattestem, mikor megláttam, hogy már százon felül társalogtok... :yum:
Egyébként irtó illetlen dolog tőlem, tudom, hogy az én írásomhoz tartozó fórum, én meg ide se kukkantok, de hát... nézzétek el ezt nekem. ja, volt rám egyáltalán panasz? xD
Mirrmurrka ·
IGEN!!!
pl az hogy ide se kukkantottál!!!
:DDDD

Szentkirályi Katinka ·
gyerekek, szijasztokkkk! most mi a téma mára? feküdni, vagy nem feküdni, ez itt a kérdés, akkor nemesb-e a lélek, ha fogadja ura nyűgét és nyilait? hm? vagy más és én nem értem? néha olyan kelekótya vagyok.
turulka, a fonal végén, nehogy a bika várjon, vigyázz!!
Katie McWright ·
Kénytelen voltam ezt használni, mivel a saját nevem minden általam választott formája foglalt volt. :wink:
Katie McWright ·
Hát igen. Én már fel sem veszem az ilyeneket, és szerintem az jobban felbosszantja őket, ha normálisan válaszolsz a hülyeségeikre, mintha visszaugatnál... :smile:
Ahelyett, hogy ezen bosszankodnék, inkább annak örülök, hoy milyen sok kedves emberkét ismertem meg itt. :grinning:
turulmadár ·
Ennek én is örülök nagyon :smile:
Sokkal jobban számít nekem, hogy van kivel értelmesen csevegni és nem kötekedni csak...
Örülök neked, és maradj mindig ilyen :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: