3 és fél éves. Szőke. Makacs, dacos, nagyszájú, komisz kis kölyök. Titokban a macskát virslivel eteti az asztal alatt. (A maccs már a kakaós-nápolyit is megszerette). Egyik ajándékba kapott kisautóját csavarhúzóval (a nyelével) szétpüfölte. (előtte a csavarhúzót a szerszámosládából elcsórta, helyére egy botot rakott, hogy azért mégse legyen hiány).
A kávédarálót teletöltötte mazsolával, "megdarálta", az így elkészült pasztával megolajozta az ajtózárat, majd az édes-ragadós masszára odasereglő hangyákat málnaszörppel, cumisüvegből lespriccelte. (többször töltötte tele az üvegét).
A reggeli ébredéseknél (az esetek zömében) a következő dolgok találhatók a kiságyban (hogy Krisztofer mindezek mellé hogyan fér be az ágyba, s még nyugodtan aludni is képes) hát ez valóban rejtély. Nos, a készlet:
- 1 vagy 2 db keményfedeles mesekönyv (kihajtogatva, élére állítva).
- Minimum 2 db kisautó. 1 közepes méret? tűzoltó-autó, 1 nagyméretű homlokrakodó-markoló.
- Kimustrált traktor (a kerekek, a pótkocsi külön), felhúzható éneklő boci kisházzal.
- 1 db kispárna, rajta a békésen alvó Maci-papa (Maci-papa kb. 1 éves kisgyermek-méret?), 1 db szamcsi (azaz: szamár), 1 db sünleány.
- félig lerágott, megbarnult almacsutka, kukoricaszemek, tégelyes szemránckrém (az enyém, de Maci-papa popsija volt legutóbb leápolva vele)!!!!
- 2 db alvó rongyi, (textil-pelenka) ropi-darabok sünleánynak, fültisztító pálcika, s végül 1 db távirányító.
Hát igen! Esténként Krisztofer a teljesen üres ágyba van lefektetve, de reggelre kb. ez a panoráma fogad.
Ő jól érzi magát. Boldog, kiegyensúlyozott, vidám kissrác.
Én meg csak szeretem őt, de nagyon!
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-01 00:00:00
|
Egyéb
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások