Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kristóf

összetörök ebben a jégveremben. roppannak a csontjaim. a hús lerohad. rágnak a bogarak. miért hiányzol ennyire? jég. jeges. hosszú kínos csend. sokáig csak csend. nem tudok megolvadni. nem tudok kitörni. szakítsd át a gátakat. törd át a falakat. nekem kéne. keresztre feszítve csorog lefelé. hatványozottan hullanak a fecskék. akarod? feldobtad,nem tudtam elkapni. feltör a zokogás a láthatatlan falak mögött. mindenki közt egyedül. fehérek közt feketén. zöldek között pirosan. a marslakók is pirosak. 42. ennyi a világ? te bolond. holnap meghalunk. akarom? feldobtad,nem tudtam elkapni. lassú kínban fürdesd meg a hollókat. sárga eső. kék liliomok. utálta a liliomokat. hideg. fehér. langysötét lepedő az éjszaka. csöndje megfojtja a hangokat. szól a csönd. nem tudom megérteni. még nem. majd egyszer. soha. nincs holnap, nincs feltámadás. zaklatott sikoly. sose fogok bízni? ments meg. kérlek. nem fogok. bánt. bántom. bántasz,de nem tudod. te se. én se. ő se. mi se. akarja? feldobtad,nem tudtam elkapni. tejben fürdenek az angyalok. nélküled nincs én. de veled sem. zérótolerancia. zsibbadok minden érintésedtől. hiszed? fontosvagy. hidd!”nékem üres fecsegőt fest az üres fecsegés. ”nem akarom tudni. TE. Ő. ÉN? zaklatott/nyugodt. ridegen állok az ablak előtt. kinevetsz? hallom a hangos sóhajod. egy-kettő. nincs vége a dalnak. rajong. ki? mikor? hallucináció. hangtalan segélyhívás. hallod? megtudsz menteni egy embert az önmaga által ásott veremtől? bízom. bízol. biztos? hallani akarom a hangot. dobban a szíved. és az enyém? utálta a liliomokat. sárga az ég. piros a fű. negatív/pozitív. áramütés. villámcsapás. túlhaladja a képességeim. szégyellted már önmagad? szégyellsz engem. (? )’’mióta elmentél,itt hűvösebb. ’’endorfin. nem tudok aludni. sok mindent nemtudok. még. hányatott sorsú József Attila. miért nem mondom azt amit akarok? nem. igen. bolond aki mer álmodni. bolond vagyok? mertél már álmodni? itt. ott. lesz olyan pillanat amikor már nem tudlak elengedni. most mi lesz? megijedtél? háromszög. ’’egyszerű ez,csak a bátor az igaz. ”nem akarok megöregedni. tudom-e mit akarok? téged? őt? a szüleim? a húgom? a halál édes,tömény illatát az orromban? bűz. nyomorúság. ’’láttál-e már valaha csipkebokorrózsát. ’’vanília. vaníliaillat terjeng mindenütt. utálta a liliomokat. feldobtad,elkaptam. hallucináció. álom. lázálom. feldobtad,nem tudtam elkapni. vajon,el akartam kapni? fekete rózsa a fehér liliomok között. utálta a liliomokat. tökéletes. lassú ,vontatott keringő a mennyben. csak egy ugrás. csak egy vágás. csak egy roppanás. csak egy rossz mozdulat. csak egy rossz szó. csak egy közönyös tekintet. elválaszt. ideköt. idegen emberek,idegen nyelveken. lelkitárs. testitárs. létezik mindkettő? létezik valamelyik? létezem. létezel. létezik. létezünk? ábc. bolond aki fut. csipkeruha. harangok. akár ez is lehet. koporsó. akár ez is. ’’etess: nézd éhezem. takarj be:fázom. ostoba vagyok:foglalkozz velem. ’’ostoba. naiv. okos. bizalmatlan. elvesztettem a szavakat. ’’ha elveszett,elveszett. nem keressük már elő,nem érünk rá. nem bizony. ’’IDŐ. kell? nemkell. biztos? nem. akarom. akarod. akarja. gond. újra megtennéd. várok. várniarraakinemjönvárniarraakinemjönvárniarraakinemjön. ’’nem bummal, csak nyüszítéssel. ’’ ésha ittlennél? boldogság. ha nem létezik? illúzió. talán csak elveszett. ottlesz,ahol a kulcsok,meg esernyők. sose lettek meg. sose lettél meg. félek. nemtudom. félek nem akarok. félek hazudnék. nem teszem. enyhül. félek akarom. félek. hazudom. soha. mindig. örökké. egyszerre,hogy legyek két ember? skizofrénia. félsz. tőlem? félsz. nemtőlem. nemfélsz. jelentéktelenek lesznek a szavak ha hozzámérsz. sárkányok. üresség. kétszoba. tele van,mégis üres. ’’jégkéreg alatt lakik a szívem,hullhat a hó is. csak melegítsen. ’’utálta a liliomokat. unsz. nem unom. ő érdekes. és én? önző. ÖNZŐ. undorító. elakarok futni, elakarok bújni. játszunk bújócskát. mi lesz, ha megtalállak? jelentéktelenné,üressé válik ha sokat mondjuk. szükségem van rád. miért olyan nehéz beismerni? feldobtad,nem tudtam elkapni.

Folytatások
1765
mégsem engem kellett megmenteni. vicces. szánalmas. undorító. de ezek csak szavak. értenél ha nem szólnék semmit?leáll. megáll. egy pillanat. egy másodperc. nemis érzed. nemis fáj. bumm. bamm. bumm. újra érzed a dobogást. félsz. mi lesz, ha egyedül maradsz?
Hasonló történetek
3121
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
4185
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
CARIS ·
Nekem is tetszik, és nem értek egyet Marokfegyverrel, mert az igekötő egybeírása a segédiével itt nem hiba, hanem formai eszköz. :grinning:
S TELLA ·
A helyesírást be kéne tartani. Vita nélkül! Amúgy ügyes. Gratulálok!

nagyaniko ·
:heart:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: