Helyszín: metró. Késő esti órák.
Kinyílik az ajtó. „ Népliget „.
Lassan cammogok előre. Két szemhunyás között, szembetűnik két vörös karszalagos. Én már akkor tudtam, ide valami jó történet kell. Kezemben a Ferenciek terén kezelt jegy. Éppen az ellenkező irányból kacskaringózom a kegyetlen kijárat felé.
- Gondolkodj! Gondolkodj!
- Mindig el tudod adni magad, ha muszáj. Lazíts! Dobd fel az arcodra, a megnyerő villogó fogas mosoly trükköt!
Közben haláli nyugodtan közeledem a hatalmas tátongó pokolhoz., rejtve össze-vissza cikázó gondolataimmal, hogy amikor szükség lesz rá, előránthassam és lehengereljem az utamba állókat. Mérlegelek, felmérem a két reményvesztett ellenőrt. Néhány évvel lehetnek idősebbek. Vegyes felvágott, üres tekintettel végzik munkájukat. Körbenézek. A lelkek ma este máshol járnak. A néhány embert, akik e szakaszra tévedtek, beleélés nélkül ellenőriznek, vagy engedik tovább útjukra. Nem sietek, tisztában vagyok vele, hogy kiszúrtak, az utolsó nem kerülheti el végzetét. Kitűnik, ha akarja, ha nem. Szemkontaktus. Fürkészem a nő kopott-kék szemeit. Vele kell beszélnem. Hatással vagyok a nőkre, érzelmeket váltok ki belőlük. Jellegtelen, átlagos maszkja van, le sem tagadhatja foglalkozását. Most már azt is tudom, nincs visszaút, meg fog állítani. Lassan készenlétbe helyezem a jegyet. Utolsó halk szívdobbanás. Persze én hallom, nem olyan halk. Egy szerelvény erejével lüktet.
- Estét! – mondom szelíden.
Visszamosolyog. Automatikusan átadom a jegyet. A férfi teljesen kiesik a világom látómezejéből.
Most dől el minden.
A nő kérdően rámnéz.
- A másik irányból érkezett! – tudatja.
„ Mintha én nem tudnám „.
- Az úgy történt – belenéztem mélyen a szemébe.
Láttam, hogy érdekli a folytatás.
- Szóval, az úgy történt, hogy a kedvesemmel felszálltunk a Ferenciek terén, és épp utaztunk haza. Ő az Ecseri útig utazott, én a Népligetnél kellett volna, hogy elhagyjam a járművet. – folytattam.
- De annyira belefeledkeztünk egymás ölelésébe, hogy a figyelmeztető hang is csak a távolból muzsikált. És miután véletlenül meglöktek, kapcsolódtunk vissza a jelen világába.
- Szép mese! – de ez nem mentség.
„ Na… Nekem mondja. Még szép, most találtam ki. „
Mint, aki beismerte valós és vélt bűneit, lesütöttem szemeim.
- Mit csináljak most magával? – kérdezte.
Sikerült elbizonytalanítanom.
- Nem látszik hölgyem, hogy egy lépéssel a talaj felett járok? Ma volt a …
Ismét egymás szemébe néztünk.
- Rendben, de más alkalommal…, na tűnjön el a szemem elöl!
Gondolom kiszámolta az eltelt időt, és mégis hihető mesének tűnt.
Én pedig, mielőtt feleszmél, siettem tovább a dolgomra.
Halkan köszöntem, és elkaptam a férfi és nő között egy összefonódó tekintetet.
Aztán a nő, még utánam szólt: - Boldog Valentin napot!
Ahogy félig hátratekintettem, felfigyeltem arra, hogy közelebb húzódnak, miután az utolsó lélek is elszállingózott. Kellemes érzés ölelt át. Nagyot sóhajtottam.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2004-06-05 00:00:00
|
Novella
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Utazok…
Hozzászólások