Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kellemes sátrazás

Ez a történet tavaly esett meg velem, egy gyönyörű nyári este. A haverokkal elmentünk sátrazni egy tó mellé. Úgy 15-en lehettünk. Rengeteg piát vittünk magunkkal, de nőt egyet se. Már ott lehettünk 2-3napja, mikor a táborunk mellé lányok érkeztek, még hozzá nem is akármilyenek! Aznap este bulit csináltunk, szólt a zene és fogyott a pia. A fiúkkal megbeszéltük, hogy áthívjuk a lányokat, hátha lesz valami. Én is tagja voltam annak a 3 tagú küldöttségnek, akik átmentek meghívni őket. Átmentünk, köszöntem egy hangosat, majd a legnagyobbik sátorból kikukucskált az egyik lány. Odamentünk én benéztem a sátorban és az összes csaj ott volt bent.
- Sziasztok, éppen bulizunk itt a szomszédban, gyertek át, ha gondoljátok –mondtam.
- Jó átmegyünk 10 perc múlva - mondták. Visszamentünk, majd 10 perc múlva meg is érkeztek. Mindenki megismerkedett mindenkivel, közben pedig folyt a pia. Szép lassacskán mindenki elment aludni. Reggel arra ébredtünk, hogy a lányok átjöttek hozzánk szendvicsekkel, üdítőkkel.
- Ezzel a reggelivel szeretnénk meghálálni a tegnapi meghívásotokat -mondták.

Délután bementünk a faluba bevásárolni, közben pedig elosztoztunk a csajokon. Nekem Niki jutott (hosszú fekete haj, gyönyörű formás mellek és formás popsi). Aznap este mi mentünk át hozzájuk, vittünk egy kis piát is hangulatfokozónak. Leültem Niki mellé, és hosszasan beszélgettünk, közben pedig ittunk. Egy kis idő múlva, talán az alkohol hatására, egyre intimebb dolgokról kezdtük egymást kérdezgetni. Végül mindkettőnknek elfogyott a mondandója, majd megszólalt:
- Menjünk át a sátradhoz, ott nyugodtabban tudnánk beszélgetni. Nem kellett kétszer mondani, már fel is pattantam és elindultunk. Befeküdtünk a sátramba, és csak néztük egymást. Közelebb húzódtam hozzá.
- Kívánlak - súgta a fülembe. Ekkor elkezdtünk vadul csókolózni. Közben szép lassan kerültek le rólunk a ruhák. Levettem róla pólóját, aztán a feszülős kis nadrágját. Izgató fekete tanga volt rajta és melltartó. Ekkor szájon csókoltam, majd az ajkát, a nyakát és végül eljutottam a melléhez. Levettem melltartóját és ekkor elém tárultak gyönyörű feszes mellei.

Mellbimbója égnek állt, úgy fel volt izgulva. Elkezdtem csókolgatni, gyengéden harapdálni melleit. Teste vonaglott és halkan nyögdécselt, ettől nagyon beindultam. Hosszan elidőztem ott, aztán elindultam lejjebb. Végignyaltam a hasát, egy picit megálltam a köldökénél. Újra elindultam lefelé. Bugyin keresztül csókolgattam punciját. Már nagyon nedves volt. Csak nyaltam, nyaltam, ekkor megemelte csípőjét és lehúztam róla bugyiját. Körbenyaltam nedves punciját, majd a csiklóját kezdtem nyalogatni, közben néha gyengéden bele is haraptam. Teste hullámzott, ismét megemelte csípőjét, és két kezével fejemet nekinyomta pinájának. Nyaltam mohón, mikor megszólalt:
- Dugd be az ujjadat - Benyálaztam a középső ujjamat és beledugtam szép lassan, egyre mélyebbre. Ahogy ki be járt az ujjam, szinte sikongatott az élvezettől. Kihúztam az ujjamat és most már kettő ujjal kezdtem ujjazni. Ide-oda dobálta testét.
- Hagyd abba, még nem akarok elmenni, majd a végén -nyögte. Kihúztam ujjaimat és még egyszer utoljára belenyaltam pinájába.
- Most én következek - mondta. Ismét keverni kezdtünk, közben a boxeromon keresztül markolászta farkamat, ami már teljes harci készenlétben ágaskodott. Végigcsókolta a testemet, majd levette az utolsó ruhadarabot, ami rajtam volt. Megmarkolta faszomat, először lassan, majd egyre gyorsabb tempóban verni kezdte.

Egy idő után abbahagyta. Belenyalt a makkba és közben a heréimet masszírozta, aztán elmerült szájába kemény szerszámom. Miközben szopott, végig a szemembe nézett, amitől még jobban felizgultam. Volt már néhány barátnőm, de egyikkel sem volt ilyen jó. Abbahagyta a szopást és ismét verni kezdte. Nagyon élveztem, de le kellett állítanom, mert nem akartam még elélvezni. Elfeküdt és szétrakta lábait.
- Gyere basszál meg! - mondta. Farkamat nekidörzsöltem puncijának, majd szép lassan belevezettem. Lassan kihúztam belőle és újra bedugtam. Egyre gyorsabban kezdtem mozogni, közben átkulcsolt lábaival. Mielőtt elmentem volna, gyorsan kihúztam belőle faszomat és a hátamra feküdtem. Ő szép lassan beleült és lovagolni kezdett. Hangosakat sikongatott közben a többiek a szomszédban biztos meghallottak minket, de kit érdekel - gondoltam. Kicsit lelassította a tempót, odahajolt hozzám és elkezdtünk keverni, miközben ő szép lassan lovagolta dákómat.
- Most hátulról is akarlak - mondta, leszállt rólam és négykézlábra ereszkedett. Mögé mentem. Bedugtam faszomat puncijába és erős lökésekkel elkezdtem baszni. Gyorsabban, gyorsabban -nyögte. Gyorsítottam a tempón, majd a mikor éreztem, mindjárt elsülök, kicsit lassítottam és ismét gyorsítottam. Hatalmasat nyögött, elélvezett. Kirántottam farkamat, megfordult és verni, szopni kezdte.

Nem kellett sokáig csinálnia, elélveztem, bele a szájába. Az utolsó cseppig lenyalogatta a faszomról a gecit. Annyira jó volt, hogy percekig feküdtem mellette csendbe és abban reménykedtem, hogy nem álom, mert olyan csodálatos volt ez az egész. Szép lassan elaludtunk. Reggel arra ébredtem, hogy egyedül fekszem a sátorban. Szomorúan kimásztam a sátorból, biztos voltam benne, hogy ez az egész csak egy gyönyörű álom volt. Odamentem a haverokhoz, akik éppen reggeliztek a tűz körül. Leültem közéjük. Mindenki nézett rám mosolyogva, majd az egyik megszólalt
- Elég kemény estéd lehetett, ha eddig aludtál. Vettem a lapot, tehát igaz volt, nem csak álom. Aztán szép lassacskán jöttek a kérdések, hogy milyen volt, mert elég hangosak voltunk. Nem mondtam senkinek semmit, átrohantam a lányokhoz. Mindegyik mosolygott rám, aztán találkoztam Nikivel. Szomorúan rám nézett és azt mondta, hogy holnap reggel mennek el, de még előttünk van egy éjszaka, amit ő ki akar használni! Egyik szemem sírt, a másik nevetett. Az estét úgy, ahogy ígérte kihasználtuk, de ez nem vigasztalt, azóta sajnos csak egyszer találkoztam vele, de az egy másik story.
Hasonló történetek
24713
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
26521
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Schild-krötin ·
Nem lehetne (csak egy kicsit) kevesbe kritikusnak lenni?



Mindenki olyan hatalmas törteneteket tud irni??



Aki megijed attol a szotol, hogy f@sz, az miert olvas erotikus törteneteket??



Tökönrugni meg raboritani a satrat....?

Ugyan, nem a Xenaban vagyunk!



Ez miert olyan kiborito, hogy elosztoztak a csajokon?

Mi is kivalasztjuk, hogy ki tetszik, nem mindenki mindenkivel, nem?



OK, hogy emancipacio, na de hatarok vannak....

joy ·
Középszerú történet, egy tini pornófilmbe oltott fantáziálása. Jó annyi volt benne, hogy vége lett.

NovA ·
3 napig nem fürödtetek!!!!úúúúú!!!! a mellharapdálástól vonaglik meg nyögdécsel ez nagyon gáz és kurva nagy kammer akár csak az egész xar!!!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: