Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kávémesék: Nemzeti Hőskezelő Központ

Tisztelt Ügyfelünk!

Előzetes információink alapján, Ön jogosulttá vált arra, hogy a Nemzeti Hőskezelő Központ (NHK) nyilvántartásába bekerüljön. Kérjük, figyelmesen olvassa el az alábbi tájékoztatót és töltse ki az alábbi kérdőívet. Ezt követően nyílik mód arra, hogy az NHK adatbázisába bekerüljön, amiről hivatalos végzést küldünk Önnek, a korábban megadott e-mail címre vagy Facebook-profilra.
Kérjük, hogy a nyilatkozathoz csatoljon egy profilképet, legfeljebb 500 x 500 pixeles méretben, jpg, dig vagy png formátumban. Kerülendő, hogy a profilkép politikailag helytelen elemeket tartalmazzon, így kérjük, azon ne szerepeljen dohányáru vagy tiltott önkényuralmi jelkép! Amennyiben Ön Árpád-házi király, kérjük, csatoljon egy igazolást arról, hogy jogosult az Árpád-sávos zászló használatára.

Nyilatkozat

Beleegyezem, hogy nevem és személyes adataim (különösen: halálom módja, párkapcsolataim, művészeti alkotások, magánlevelezés stb.), a kérdőívben szereplő információk azt NHK adatbázisába bekerüljenek és azokat szabadon felhasználja (különösen: hivatkozás politikai beszédekben és hivatkozásokban, publikációkban, iskolai ünnepségeken, vetélkedőkben, média megjelenésekben stb.)

a) igen
b) nem


Teszt


1. Az Ön halálának módja:
a) kivégzés
b) hősi halál / ütközet során eltűnt
c) börtönben
d) egyéb: ….

2. Halálának helyes és időpontja (ország/város/év/hó/nap): …

3. Fő tevékenysége (több válasz is megadható!):
a) politikai
b) művészeti
c) tudományos
d) katonai

4. Leghíresebb teljesítménye (maximum 500 karakter!): …

5. Nemzetisége:
a) magyar
b) egyéb: …

6. Vallása:
a) katolikus
b) református
c) evangélikus
d) izraelita
e) unitárius
f) egyéb: …

7. Hitvallása (mit üzen a jelen Magyarországának? maximum 250 karakter!): …

8. Politikai párnak tagja volt-e életében? (legfeljebb 4 párt adható meg, időrendi sorrendben!): …

9. Kérjük, nyilatkozzon, hogy amennyiben ma élne, újra életét adná-e Magyarországért, illetve létrehozná-e újra azon teljesítményt, amivel korábban híres lett
a) igen
b) nem
c) bizonytalan

Köszönjük, hogy a kérdőív kitöltésével segítette munkánkat. Kérjük, lájkoljon minket a Facebook-on!

Üdvözlettel:

A Nemzeti Hőskezelő Központ munkatársai
Hasonló történetek
3638
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
5293
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: