Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hideg szív

Dél volt. Ma is felcsendült az öreg templom avarcsörgető kongása. A lágy tavaszi szellő hordta az utcán összegyűlt apró, fának korai termését, fehér köpenybe öltözött szirmokat. Rügyező ágak sokasága tárult elém, itt a szobám ablakában állva. Néztem a szemközti, felújított ház udvarában futkározó kislányt, miközben a levegőben kacsázó lepkét üldözte. Lassan, halkan leeresztettem az ablakot, átölelő redőnyt, s a testemen úrrá lett fáradságnak engedve ledőltem a szoba sarkában elhelyezkedő merev ágyra.
Tizenöt perc múltán…
- Megmondtam fiam! Takarodj a szobádba!
- De…
- Semmi de… gyere csak ide… majd én megtanítalak a viselkedésre… -erőteljesen vonszolt a lépcső lejáróig. –itt töltesz egy kis időt, és ha jól viselkedsz hamar, kijöhetsz
- De Apa… én félek itt (körülnéztem), itt a pincében
- Kuss legyen te átkozott kölyök –ordított rám, s hirtelen becsapta az ajtót.

Hány óra van. Megint elaludtam, pedig be kell mennem az intézetbe.
Gyors rendbe szedtem magam, s a ház előtt tanyázó tűzpiros autóval elindultam a Sárkapui utcában lévő Elmezavarodottak Intézetébe.
„miért nem halsz meg, utállak, nem vagy az apám”
„miért nem halsz meg, utállak, nem vagy az apám”
„miért nem halsz meg, utállak, nem vagy az apám”
Megint ez a párperces iszonyú fejfájás…
Itt is vagyok… úgy látom valami gond, van… mit kereshet itt a rendőrség…
„remélem az apámmal történt valami”
Már csak egy szint… 104-es szoba… jól látom, ott vizsgálódnak a rendőrök…
Megtörtént, végre meghalt… már idejét sem tudom, mióta szerettem volna ezt.
- Uram jól van –lépett oda hozzám egy rendőr
- Igen csak a fejem… (térdre ereszkedtem), úgy érzem, mindjárt szétszakad
- Biztos nincs baj?
- Ni…

Ma értem is szól a templomi harang, amit innen lentről is meghallok. Hideg a föld, de lassacskán ezt is megszokom majd. Testem az avar királyainak hosszas élelmét biztosítja… de évek múltán már csak gazos, ápolatlan, elfeledett sírkő árulkodik arról, hogy meghaltam.
Hasonló történetek
5313
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
3932
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
További hozzászólások »
-TIARA- ·
Ezt most nem értem:mentél az apádhoz és amikor megérkeztél rendőrök voltak nála mert meghalt és utána Te is meghaltál?
Az a baj, hogy E/1-ben írtad így nem igazán tudtam átélni, sőt a végén kicsit hülyén jött ki, hogy arról írsz mi történik a halálod után.

Hárpia ·


Ahogy Manila írta: "...sejtem a hangulatot és az érzések morzsáját, amit át szeretnél adni..." de nálam is van egy de.
De nem sikerült, nem jött át, csak az érzi, aki tudja, vagy akarja, vagy mindkettő.
Javaslat: néhány vesszőhibából és egyéb részletből azt gondolom, hogy te még 20-on alul vagy. Ez nagyszerű! Kérlek mutasd meg másoknak is amit írsz, valamint olvasd el, hogy miként írnak mások, pl. ilyesmi témáról.
Máskor jobban bontsd ki, ne legyen ennyire "sűrű"! Próbálj úgy gondolkodni, hogy amit írsz, azt annak is meg kell értenie, aki nem élt át még hasonlót sem!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: