Az asztal közepén égő gyertya fénye, átvilágítva a kristálypohárba öntött vörösboron, sejtelmes fénybe vonja arcod, és mosolyod. Mosolyogsz. Én is mosolygok – vissza rád, és apró baklövésemen, hogy magamra vállaltam a vacsora elkészítését. Lehet, hogy még odaégve, és teljesen elrontva is jobb lett volna, mint ez a kínai étel. De már nem tudjuk meg.
A rádióban lassú szám szól. A kedvenced. Zavartan felállok, és a kezem nyújtom - "gyere, táncoljunk". Kezed a tenyerembe csúsztatod, és elkísérlek pár lépéssel arrébb: a "táncparkettig". Átölelem a derekad, és magamhoz húzlak. Finoman átkulcsolod karjaid a nyakam fölött, és vállamra borulsz. Egy csöppet remegek. Sohasem tudtam táncolni, és bár végtelennek tűnik ez a pillanat, félek, most sem fogok megtanulni, hiába fogsz karjaidban - felszisszensz. Ugye nem a lábadra léptem?
Az ágyak meg vannak vetve. Szépen, ránc nélkül lehúzva. A paplan sötétkék, rajta apró, világos elefántokkal. Emlékszem, régen hogy szeretted. "Már nem vagyunk gyerekek" - hallom tőled, csöppnyi gúnnyal hangodban. "De vannak persze, akik nem változnak" - suttogod mosolyogva, majd finoman a homlokomra csapsz, így löksz hátra, az ágyra. Rám mászol, és megcsókolsz, majd eltűnünk a mély dunnák alatt.
A nap lágyan besüt az ablakon. Meztelenül ébredek, a takaróm a földre rúgva. A franciaágy a te oldaladon meg van vetve. Szépen, ránc nélkül lehúzva. Kikelek az ágyból, és a konyhába sétálok. Az asztalon croissant, mellette bögre. Felemelem, hogy beleharapjak - kő kemény, s a száraz morzsák ezrei hullnak róla az asztalra, s a bögre már rég elfeledett tartalmába.
Elmosolyodok, és megcsóválom a fejem.
Odasétálok a falon lógó naptárhoz, és letépek még egy lapot. Pár percig az ujjaim közt tartom, majd ledobom a földre, a többi közé.
Már egy hete, hogy elmentél.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
2024-09-23
|
Novella
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások