Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Farsangi buli

Nem sok kedvem van az egészhez, de a barátok sorra hívogattak egész délelőtt, úgyhogy nem maradhatok itthon. Megígértem, hogy ott leszek a farsangi bulin.
Felveszem a ruhát és a kiegészítőket, és megállapítom, hogy a kölcsönzős csajnak igaza volt: tényleg olyan, mintha rám öntötték volna. A tükörből a Batman-filmekből ismert Macskanő néz vissza rám. Kicsit hülyén érzem magam talpig bőrcuccban, de legalább volt értelme a fogyókúrának – no és persze a szabás is csalóka, nyújtja az alakomat. A fejrészt egyelőre leveszem, a városi tömegközlekedésben kicsit kirívó lennék vele... A kabáttal együtt már divatos fekete bőrnadrágnak tűnik az alsó rész. A táskámat ezúttal itthon hagyom, csak kolonc lenne. Mi kell még? Kulcs, és indulás.

Fél óra múlva ott állok az ajtóban, a török háremhölgynek öltözött Linda örömmel üdvözöl és beljebb tessékel az előszobába. A magammal hozott pezsgőt a kezébe nyomom, kabátom fogasra kerül, a macska-fejfedőt helyére igazítom a tükörben. Neki is tetszik a szerkóm, egymásra mosolygunk.
Kicsit késve érkeztem, már mindenki itt van a haverok közül. Az arcok zöme ismeretlen, legalábbis első ránézésre – a forgatagban akad puncsot iszogató gumimaszkos szörnyeteg, Pocahontassal csevegő Winettou, borostás Tomb Raider (a méretes műmellekkel Józsi nagy sikert arat), szürkeruhás Gandalf, Superman és még Garfield is. Ő éppen lasagne-t eszik. Miközben próbálom kitalálni, ki kicsoda, valaki megérinti a karomat hátulról. Megfordulok, egy Zorro mosolyog rám. Ismerős ez az Zorro...

– Szia Miaú! – mondod tréfásan.
– Szia Róka! Jól áll neked a kalap. Hát a kardod? – kérdezem. Veszed a lapod.
– Az a hüvelyben van a legjobb helyen...
Felmarkolsz egy poharat és kérdőn az almalére mutatsz, bólintok. Te maradsz a jól bevált kólánál.
– Azt hittem, csak holnap jössz vissza – mondom kortyolgatás közben.
– Lóhalálában jöttem!
– Szegény paci...
– Egy táncot hölgyem? Olyan jól mutatnánk együtt, mindketten feketében vagyunk – vigyorogsz.
– Ó köszi, de a tánc nekem sem az erősségem...
– Hála az égnek, ezt megúsztam! Bajban lettem volna, ha igent mondasz – törölgeted a homlokod túlzó gesztusokkal.
Házigazdáink figyelmet kérnek, bejelenteni valójuk van. A turbános szultán szerepében tetszelgő Zoli neje mellé áll és átöleli, kíváncsian várjuk a közlendőt, bár én már sejtem.
– Szóval az a helyzet, hogy kicsiny családunk bővülni fog – ragyog Linda arca. – Kisbabát várunk!

Az ilyenkor szokásos gratulációk és ünneplés következik, majd a lelkesedés csitultával valaki kitalálja, hogy játsszunk activity-t. Amikor rám kerül a sor, az elmutogatandó feladványt látva nevethetnékem támad. Mutatom a jellegzetes dolgokat: kalap, szemkendő, lovaglás, vívás, Z betű... Érdekes módon az istennek se akarja kitalálni senki, legfőképpen Te nem. Begurolok, odamegyek hozzád és rád mutatok, ujjammal döfködöm a mellkasod. Persze kitör a nevetés, mindannyian ezt vártátok.
Az este remekül telik, jól szórakozunk, jókat beszélgetünk. Odakinn már rég besötétedett, amikor cihelődni kezdenek az első vendégek. Lassan ideje menni.
– Hazavihetlek? – kérdezed, tekinteted az enyémbe fúrva. Ebben a nézésben aztán minden benne van, most nagyon hasonlítasz a filmbéli szívtipróra.
– Kimúlt a lovad, hogy akarsz hazavinni? – incselkedem.
– Ööö, a ménesem itt parkol a ház előtt, csak találunk megfelelő hátast – mutatod fel a kocsikulcsot úgy, hogy lássam: a kulcstartón három ló képe díszeleg.
Elköszönünk vendéglátóinktól, rám segíted a kabátot. Te csak a jelmezben jöttél, a kocsitól az ajtóig nem fagytál meg a könnyű köpenyben. Mehetünk.

Az autóban ülve hátrahajtom a fejem, érzem, ahogy a macskafülek hozzásimulnak a fejtámlához. Szemem sarkából látom, hogy engem mustrálsz.
– Az utat nézze Don, mert megbokrosodik a ló!
– Okos jószág ez Senhorita, nem kell aggódnia... – feleled, de azért visszafordulsz.
Hamarosan lefékezünk, meglepve látom, hogy nem az én otthonom előtt. Kinyitod az ajtót, és kajánul mosolyogsz:
– Itt is vagyunk. Hazahoztalak.
– Nagyon vicces.. – mormogom, de azért kiszállok. Egy részeg hajléktalan döbbenten áll meg, és hitetlenkedve bámul ránk. Éppen a lámpa alatt állnuk, jól láthatja a jelenetet: Zorró és a Macskanő kézenfogva besétál a kapun. A lépcsőházban nem kapcsoljuk fel a villanyt, kilesünk az ablakon. A lepukkant fazon a levegőnek magyaráz, mutogat a kocsi felé és csóválja a fejét. Nevetgélve megyünk fel az emeletre.
– Kérsz valamit inni? – kérdezed a lakásban, miután megszabadultunk cipőinktől.
– Köszi, nem.

Kardodat lecsatolod és a falnak támasztod, én nézelődöm, körbejárom a lakást. Még nem voltam itt, egy hónapja vetted meg és nemrég költöztél be. Pár doboz még kibontásra vár, de a legtöbb dolog a helyén van, és általánosságban nagyobb rend uralkodik itt, mint nálam...
– Na, hogy tetszik? – kérdezed, majd meg sem várva a választ kézen fogsz. Lelkesen mutogatod a fürdőszobát, a wc-t, a konyhát, és minden helyiségről van pár mondatod. A hálószobába érve fennkölt hangon közlöd:
– Ez pedig az a szoba, ahol aludni szoktam, valamint... hmm, mit is még? Mindjárt eszembe jut, várjunk csak... Ja igen! – csapsz a homlokodra, és magadhoz húzol, maszkjaink összeérnek, ahogy megcsókolsz.
– Őrjítően festesz ebben a cuccban – súgod.
Kalapod leveszem, frizbi pályára állítom a sarok felé. Köpenyed padlóra hull, miközben ujjaid bőrszerkóm nyitját keresik. Megleled, lesiklik a hosszú zippzár, a vékony overall a földön köt ki. A Z betűvel díszített övcsaton babrálok, Te is kilépsz nadrágodból, pár pillanat múlva a fekete ing is repül.

Már az ágyon fekve szabadulunk meg maradék ruhadarabjainktól, de a maszkokat – mintha megbeszéltük volna – magunkon hagyjuk. Izgalmasan ragyog a szemed a fekete keretben, az ablakon beszűrődő utcai lámpák fénye érdekes árnyékokat rajzol ránk.
Eszméletlenül kívánlak, legszívesebben percre el nem szakadnék a szádtól. Érzem szívverésed ahogy hozzám simulsz, cirógató-markoló kezeid megbolondítanak. Hirtelen ötlettől vezérelve oldalt löklek és föléd kerülök, szerencsére a hatalmas ágyon van bőven hely, nem esünk le róla. Vad harapás-csókokat kapsz, elvégre macska vagyok most... A karmaimmal azért óvatosan bánok, nem akarom túlzásba vinni a játékot. Zorróként nem hagyhatod, hogy alulmaradj. Visszahemperítesz a hátamra, és lefogod kezeimet, nyakamat-mellemet borítod finom harapásokkal, majd „kardod” következik: belém döföd.

Nem győzhetsz le ilyen könnyen, pár mozdulat után lazul csuklómon a szorításod, és én kihasználom a helyzetet. Combjaimmal satuba foglak, s újfent én kerülök felülre. Ha már lovad elhagytad, hát rajtad lovagolok. Úgy tűnik, nem bánod, sőt. Megadod magad, csípőmet markolva beletörődsz a helyzetbe, alig-alig mozdulsz, élvezed a kényelmes pozíciót. Én is.
Gyorsítok a tempón, számon át veszem a levegőt, valahogy kevés van itt belőle. Hirtelen megállítasz, „kiszállsz” a szituból, értetlenül nézek rád. Feltérdelsz mellettem, de nem hagyod, hogy én is felegyenesedjek. Előre döntesz négykézlábra, s hátamhoz simulva azt mondod halk, karcos hangon:
– Cic-mic... – kezed hasamon simít végig, míg lelépsz az ágyról és mögém állsz.
Már tudom, mit akarsz, így maradok négykézláb és nyávogok egyet, de a miheztartás végett fújok is – nehogy azt hidd, hogy megszelídültem! Látni vélem mosolyod, pedig mögöttem vagy.

Zorró kardja újra döf, felnyögök. Hú, ha ezt filmesítették volna meg, nem biztos, hogy népi hősként híresült volna el a feketeruhás lovas – gondolom magamban – sokkal inkább Casanova vetélytársaként... Mindenesetre korhatáros film lenne.
Már mindketten zihálunk, derekamon nyugvó kezed égeti bőrömet, olyan forró. Közeledik a gyönyör, egyszerre nyögünk fel az élvezettől. Hátamra borulsz, átölelsz, oldalra hemperedünk az ágyon. Szorosan összesimulva, egyként pihegünk, nyakamba csókolsz. A maszkok lekerülnek, szívünk még mindig vad ritmusban kalapál, lassan csillapulunk. Nem baj, van időnk reggelig.
Hasonló történetek
15798
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
25546
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Yanchy ·

Nagyon szupi, még olvastam volna tovább, valahogy hiányérzetem maradt emiatt. A tizes kijár.

lököttyúk ·
Izé...nem vagyok már az a 17 éves Bianka, de a mesehősöket igen kedvelem.
Ez egy nagyon kellemes maskarabál volt, gratulálok bolond :) különösen ezért a stílusért, a 'te' szemszög fontossága kap szép hangsúlyt így.

Whym ·
Nekem nem tetszett a "mintha teneked mesélném" előadásmód. Máshol se szokott, nem csak itt. Amúgy aranyoss. Kicsit a leírásokat hiányoltam, valahogy ügyesen bele lehetett volna csepegtetni.
A szeretkezés jó volt. Ilyen játékosat ritkán olvasni, mindenki "átéltem a tutit" szexet ír, szerelemmel alul-fölül.

:flushed:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: