Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Érezd

- Hagyj meghalni! Engedj el! - könyörgött. A férfi ajkán gúnyos mosoly villant.
- Még nem! - hangja olyan volt, akár a leghidegebb szél süvítése egy üres sikátorban.
- Miért? - súgta a nő, de nem kapott választ. A fölé tornyosuló alak talán maga sem tudta, hogy miért teszi. Talán, mert a nő túl sokat tud, túl jól ismeri, s ez az ő helyzetében már veszélyes lehet. Az is lehet, hogy a tiszta élvezet az, ami vezérli, bár a mocsokban heverő, görcsöktől rángatózó test ezt nem akarta elfogadni. „Lehet, hogy mégis félreismertem! - gondolta keserűen. Annyi év, s mind hiába!”
- Emlékezz! Emlékezz... - súgta a férfi, akit egykor szeretett. Nem. Még most is szereti, mindennek ellenére, most is teljes szívéből odavan érte. Pedig tudja, hogy meg fogja ölni. Igen, ez a sors vár rá.
A férfi lehajolt, köpenye szegélye súrolta a nő testét, csuklyája leomló redői mögül elővillant parázsló tekintete. Csontos, hideg ujjak bukkantak elő a fekete ruhatömegből, s végigsimítottak a nő arcán, hogy aztán lejjebb vándorolhassanak. Minden érintés kín volt, valósággal perzselt, a nő képtelen volt elviselni, mégsem volt más választása. A hideg kő sebeket dörzsölt a testébe, ahogy elhúzódni próbált, a vér áztatta kötelék azonban nem engedte.

Tom beszélt hozzá, de már nem hallotta, minden összemosódott, s mintha a fájdalom is szűnni kezdett volna. Bár lehet, ezt is csak képzelte. Talán már meghalt. Ha ez a halál, hát jöjjön, s ragadja el örökre, hisz oly csodás!
Nem, még mindig a sötét cellában volt. Mélyen a föld alatt, eltemetve, nemsokára talán örökre. Érezte, ahogy a sötétség közeledik felé, egy láthatatlan erő, ami magába akarja szipolyozni. Már nem irányíthatta a gondolatait.
- Szervusz Tom! Hiányoztál! - borult a jóképű fiú karjaiba. Legszívesebben el se engedte volna, de hát a vonat indul, nekik is fel kell szállni.
- Hogy telt a nyár? - kérdezte azzal az elbűvölő mosollyal a fiú, amit Zília úgy szertett. Bár kedvesnek látszott, mégis hideg maradt, de a szerelmes lány ezt nem vette észre.
A kín nem akart szűnni, az érzéketlen, mindent magába ölelő sötétségből csak egy izzó szempárt látott. Valamikor imádta ezeket a szemeket. Valamikor tűzbe jött tőle a teste, s olyankor mindent elfelejtett. De ennek már vége.
- Tom, mondani szeretnék valamit! Nagyon fontos!
- Most nem érek rá - felelte hidegen a tizennyolc éves fiú. -, majd később.
- A fenébe is, csak egy kicsit figyelj már rám! - kiabálta magából teljesen kikelve a lány. A folyosón sötét volt, s a fiú is háttal állt neki, így nem láthatta a dühtől teljesen koponyaszerű arcot.
- Nem.

Már nem érezte a fájdalmat. A teste szinte felismerhetetlenné torzult, a haja lucskos volt a kosztól és a vértől.
S nem a kín volt a legrosszabb. A belsejét marcangoló, megmagyarázhatatlan érzések, melyeket nem tudott elfogadni. A sötét gondolatok Tomról, melyeket legszívesebben kiűzött volna a fejéből. De nem lehetett. Már nem tudott a szívére hallgatni, nem tudta eltüntetni azt a sok mindent, ami történt.
- Tom, terhes vagyok - nyögte ki végre a fiúnak, mikor az hajlandó volt egy kicsit figyelni.
- Nem tarthatod meg! - vágta rá gondolkodás nélkül, s a szeme dühösen fellángolt.
- De... - kezdte a lány, hangja azonban elfúlt a jeges rémülettől. - Ezt még te sem gondolhatod komolyan!
- De, Zília - felelte nyugodtan a fiú. - Komolyan gondolom.
A padlón feküdve a nő biztos volt benne, hogy az volt élete egyik leghelyesebb döntése, hogy elmenekült szerelme elől, s világra hozta a csodálatos gyermeket. A csöppnyi kisfiú tökéletes volt. Egy törékeny élet, mely belőle származott, az ő vére volt, s úgy hitte, senki se veheti el tőle. A gyermek kárpótolta az elvesztett szerelemért, s minden magába zárt keserűségért. A halkan dobogó szív, a vékony ujjak, a gyönge, törékeny test, az ívelt száj, a szeme... tökéletes volt, s igazán csak az övé.
Úgy vigyázott az apró életre, mint az egyetlen számára még fontos dologra a világon. Mindent megadott a gyermeknek, amire egy anya csak képes lehet. Elhalmozta szeretettel, odaadással, s már elfelejtette a régi, gyönyörrel teli éjszakákat. Már nem érezte magát egyedül.
Egy vidám, nyári nap jött el. A lány tudta, hogy nem rejtheti el örökre a fiát, mégis megpróbálta. De a gyermek apja mindenre képes. Épp a konyhában állt, limonádét készített az alig hat éves fiúcskának, aki katonásdit játszott a nappaliban. Hangtalanul jelent meg, Zília csak a köpenye susogását hallotta. Bekukkantott a szobába, s figyelte a fiát. Tudta, hogy az övé, s tudta, hogy a gyermek már most óriási hatalommal bír, s ez bizony veszéllyel járt, ő senkivel, még a saját fiával sem kívánt osztozkodni. Tom, vagyis akkor már Voldemort megfordult, s Zíliára nézett. A tekintetéből hiányzott a régi, mindent felemésztő láng. A fagyos hideg végigjárta a fiatal nő testét. A férfi nem szólt, nem üdvözölte kedvesen, csupán egy üvegfiolát tett az asztal sarkára.
- Ha van egy kis eszed - sziszegte -, akkor beadod ezt neki. Úgy nem szenved majd olyan sokáig.
Zília remegő kézzel fogta meg a kis üveget, tartalmát egy pohárba öntötte, majd limonádét kevert hozzá. Nem volt tudatában annak, amit tesz. Nem fogott fel semmit, valami lebénította. Elcsigázott léptekkel ment a nappaliba, az egész teste remegett.
- Mama! Mi a baj? - kérdezte aggódva a fiúcska.
- Semmi - erőltetett mosolyt az arcára a nő. - Itt a limonádé, igyál! - mondta, s szemében könnyek reszkettek. A fiú átvette a poharat, s megitta az egészet. „Nem hagyott egy cseppet se, hogy kövessem!” - villant át Zília agyán. Nem fogta fel, mit tett. Mintha az egész csak egy rossz álom lett volna. De tudta, így legalább nem szenved sokáig. A gyerek még játszott egy keveset, mozgása lelassult, feje a földre billent. A tekintete az anyjáéba fúródott, mintha csak azt kérdezné: miért? Többet nem pislogott, de a nő nem értette, pedig egyértelmű volt. A szeme csillogott.

Mikor magához tért a kábultságból, a konyhába rohant. Kirántott az egyik fiókból egy kést, s megpróbálta magába döfni, de a férfi nem hagyta. Elhurcolta egy sötét, ablaktalan cellába. A nő napokig, hetekig tombolt. Fejét a falba verte, megpróbálta magát felakasztani, nem evett, nem ivott, véresre harapta, marta a testét, még sem halt meg. Ordított, sikított, nyöszörgött, de a fizikai fájdalom nem nyomhatta el a benne dúló háborút, a fejében duruzsoló lágy suttogást.
Aztán mikor már nem tudta magát megvédeni, akkor megint eljött. A Nagyúr. Ránézett, s csak annyit kérdezett:
- Érzed?
De a nő nem felelt, már nem volt rá képes. Aztán kínozni kezdte, s Zília agyában összefolyt a múlt és a jelen. Az elveszített, majd megtalált boldogág. Emlékek jöttek, össze-vissza, csak azért, hogy aztán örökre eltűnhessenek.
Még nem halhatott meg. Volt valami, amire tudnia kellett a választ, bármi áron.
- Sosem szerettél, igaz? - hörögte pergamenszáraz ajkain keresztül, melyet csak a vér festett pirosra.
- Csak egy eszköz voltál - súgta a férfi-, mint az összes többi.

A nő ezt már nem tudta elviselni, agya végleg felmondta a szolgálatot. A teste szét akart robbanni, a kín belülről égette. A testén ejtett sebeket szinte már nem is érezte, de a szíve mintha meghasadt volna.
- Érzem… - súgta utolsó leheletével, de a fölé tornyosuló sötét alak sose tudta meg, hogy mire gondolt a halott nő. Megfordult, s elment. Nem számított. Csak egy volt a sok közül.
Hasonló történetek
7225
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
6420
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

bond ·
A gondolati elemeid nagyon jók,ám arra nemgondoltál,ha egy "Anya"ekkora rajongást érez gyermeke iránt,akkor az élete árán is megvédené bárkivel szemben.A történet végét nagyon elharaptad,tovább kellett volna görgetni,kriminalisztikailag viszont tökéletes.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: