Dél volt.
Letörölte a birkapörköltet a szakálláról, hanyatt feküdt a fűben és lehunyta szemét. Álmodni próbált, egy nyugodt életről, csendről, és olyan közösségről, amelyik nem taszítja ki magából.
Sosem lelte helyét a tömegben, széltében-hosszában kilógott. Miután ezt felismerte, tudatosan kezdte felszínre hozni különbözőségeit, és így próbált meg beolvadni.
A tömeg mégsem fogadta magába. Más már feladta volna, ő csak ment tovább előre, ha neki nem is sikerül, majd az utána jövőknek már legalább lesz egy keskeny nyom, amit követhetnek, gondolta magában.
Kereste a régit, amit újként járhatott, farkasként, horpadt mellkassal, fagyos hidegben, bebarangolta a magány hegycsúcsait, s deresedő szaállával ijesztegette a napköziseket. Az emberek kitértek előle az utcán, az átlagos bandák ellenségesen méregették, mégis féltek tőle. Hatalma volt. Hatalmában állt önmagának lenni, és így sasként repült a magasban, hol csak a hozzá hasonló, ám mégis teljesen különböző vadmadarak társaságában élte át a nyugalmat. Méltóságteljesen nézte, amint a hangyák futkorásztak a divat és trendek fogságában, majd szürke tollára pillantva áldotta egyszerűségét.
Az ebédidő véget ért, felvette szalmakalapját és ollóját, majd ment tovább szüretelni. Hosszú még az ősz...
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2004-06-05 00:00:00
|
Novella
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Utazok…
Hozzászólások