Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
tejbenrizs: Miért jó itt a tördelés és meg...
2024-11-16 01:09
tejbenrizs: Itt a következő része, ha befé...
2024-11-16 01:08
tejbenrizs: Nem meglepő, de számomra a tör...
2024-11-16 01:05
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Élők és holtak

A lány az erdőben sétált. A fák lombjai lágyan susogták a nevét, szép dallamban játszották azt a siratót, amit a szerelme halálakor énekelt a fiatal nő. Még alig lehetett húsz éves, arcán máris egy egész életnyi tudás, fájdalom, keserűség, de boldogság is látszott. Csodálatos, smaragd szemei egyszer szikráztak, majd fényük kihunyt. A nő arca így is földöntúlian szép volt, de valami hiányzott róla. A boldogság. Pedig a keskeny, finom csontú arcocska, a hollófekete, hosszú haj, az az elbűvölő, karcsú test önmagában is nagyon mutatós volt. De aki látta, mégsem tartotta elég gyönyörűnek. De hát, ezzel most ő nem is törődött. Mit ér az élet…? Miért van, ha az, akiért élt, már nincs vele?
A lány a temető felé vette az útját.

Útközben halkan énekelte a siratót: „Ha elmész már, ki lesz velem? Ha itt hagysz most, ki vigyáz énrám? S ha majd a sírban fekszel, kedvesem… Nekem kell a virágot reád hintenem, pedig fáj… hidd el nekem...” Egyetlen könnycsepp hullott ki a lány szeméből, és lecsöppent annak bő, selyem szoknyájára. Halkan, szinte hangtalanul kinyitotta a temető nagy, boltíves kovácsoltvas kapuját, és beosont az imént létrehozott kis résen. Csuklyáját mélyen a fejébe húzta, és úgy lépdelt a sok-sok, ápolatlan és ápolt sír között. Mostmár sírt, könnyei hulltak, mint a záporeső, és egyre csak ment, ment előre. Egy egészen friss sírhoz lépett, és lerogyott, rá a sírra. Ott zokogott. A keresztre hajolva, és egyre csak énekelte, lassan már ordítva a siratót, el-elhalóan, majd újra zokogva. Már nagyon sötét volt. Egyszer csak elapadtak a könnyei, és némán, térdén ülve nézte a keresztet.

Gabriel van Helsing- szül. 1958, halt 1979. Nyugodjék békében.
Olvasta, olvasta, de semmit nem látott, mégis csak meredt előre. Egyszerre ömleni kezdett belőle a halk, suttogó szó..
- Gabriel! Oh, Gabriel, nézz rám!- kiáltotta csengő hangján - Miért mentél el? Nem hagyhattál volna itt! Megígérted, hogy együtt halunk meg, öregen, és szeretetben! Megígérted!.. - könnyei visszatértek, és pityeregve folytatta:- Nem, nem, nem! Nem lehet… nem vagyok egyedül! De te mégsem vagy itt! Megszegted… - és sikított, üvöltött, zokogott, minden fájdalmát ki akarta adni. Egyszerre kitisztult a szeme. Tisztán látott, és tudta mit kell tennie. Homlokát a fejfához illesztette, zöld szeme megint, lázasan ragyogott. Furcsa, magas, szinte éneklő nyelven beszélni kezdett, és egyszerre elhallgatott. Megpróbálta kiűzni a lelkét ebből a börtönből, egy boszorkánypraktikával, melyet még a nagyanyjától tanult.

De valahogy elsötétült a világ, ő a földre hanyatlott. Egy fehér alak hagyta el a testét, pontos, csak hófehér, átlátszó mása a sírnál levő lánynak. Az alak felemelkedett, és felnézett, majd újra le, a földön fekvő, elhagyott földi porhüvelyre. Elmosolyodott. Mostmár nem kell emberi testben senyvednie. Mehet tovább…Mehet a szerelméhez. Hirtelen elkezdett repülni. Szállt, szállt fel, oda ahol ítéletet mondanak. És amint eltűnt, a nap felkelt, és a temetőgondozó felesége, aki kiment virágot tenni a sírokra, felsikoltott a halott lány láttán…
Hasonló történetek
7491
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
4823
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

JagerColonel ·
Az alaptörténet egész jó, de a fogalmazással agyonvágtad.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: