Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Élet és halál között

Meghaltam. Élek. Se nem élő, se nem holt... Mi is történt? Ja, persze, már emlékszem. Rózsákkal (vagy liliomokkal?) teleraktam a szobát, ajtó - ablak becsuk... Elaludtam. Gyönyörű szép halál, nem?
Egy baj van csak: most itt lebegek élet és halál határán. Körülvesznek a csillagok, az előbb még egy nagyumás angyal is itt ténfergett... Hogy is hívták? Ja, Angelina. Valamit mondott, hogy mit keresek én itt, de már nem emlékszem. Pocsék érzés ácsorogni a semmiben. Ha legalább megnézhetném, mit szól hozzám a családom...
Hopp, most majdnem zuhantam egy nagyot. Szerencsére Angelina elkapott. Most itt papol nekem, miről is? Bocs, nem figyeltem. Nagyon csinos, meg kell hagyni, de esze az nincs sok. Ráadásul unalmas is a szentem. Rögeszméje, hogy belőlem őrangyalt faragjon. Hát nem elképesztő ötlet?

Végighurcolt az egész Égi Bizottság, Legfelsőbb Törvényszék és Mindenható Mindenség, vagy micsoda előtt. Megállapították, hogy bár alkatilag alkalmas lennék őrangyalnak, van velem valami baj. Túl nagy az ellenállás, szabad akaratot nem szabad befolyásolni... stb.
Most itt ülök a Hold csücskén, lóbálom a lábamat és időnként megnézem, mi történik az élők közt. Elég uncsi ez az élet és halál közti állapot, de legalább bele tudom ütni az orromat mások dolgába. Angyalkámat időnként még ideeszi a fene, de Istenem, néha - néha kibírom...
A legjobban Te hiányzol. A marhaságaid, a nagy beszólásaid, a komoly dumáid... Te. Esténként igazán felnézhetnél a holdra. Ott ücsörgök egy jó ideje, és integetek, mint egy őrült. Mégis, szerinted kinek integetek? Naná, hogy Neked. Úgyhogy nézz ide! Beszédem van veled...
Na, végre! Csak azt akartam mondani, hogy... Szia.
Hasonló történetek
4072
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
4026
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
lököttyúk ·
Vicces vagy holdleány, olvastatós :) kiváncsian várom a másik folytatását...

ZSé ·
mikor a cimet elolvastam nem ilyen stilusra számitottam, de pozitivan csalodtam:)) nekem tetszett,ahogy leirtad...
grt!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: