Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy Odaadó Szerető

... Minden ott kezdődik, hogy belépek egy szobába. Nem tudom, hol van ez a hely, teljesen ismeretlen, talán a te szobád, nem tudom.
Félhomály fogad, csupán néhány gyertya szórja gyémánt fényét, melynek melege betölti az egész helyiséget. Csak lassan alkalmazkodik a szemem a sötétséghez, de rögtön biztonságban érzem magam, valami megmagyarázhatatlan nyugalom tör rám, és tudom, hogy egy csoda vár itt rám. Lassan kibontakoznak előttem a tárgyak körvonalai, de engem semmi más nem érdekel, csak az ágy szélén, nekem háttal ülő sziluett. Tudom, hogy te vagy az. Nem tudom honnan, de rögtön tudom, érzem, szinte beléhasít, és átjár jelenléted. Nem fordulsz meg, de tudod, hogy én vagyok az. Mögéd lépek, megérintem vállaidat. Te összerezzensz, de még mindig nem fordulsz hátra. Ujjaim magukba isszák bőröd finomságát, engem már ettől az érintéstől elborít a vágy, nem tudok uralkodni magamon. Lassan, finoman belecsókolok a nyakadba, beszívom hajad illatát, mely elkábítja tudatom, ízed átjárja testem, örvénybe ránt, megbabonáz. Megfordulsz, és rám nézel.

Szemed, mint a tenger, elmerülök benne, egyre mélyebbre és mélyebbre, és a sírás fojtogat, annyira akarlak téged. Kissé félénken közeledek ajkaid felé, úgy érzem, még nem lehetek felkészülve arra a hihetetlen boldogságra, ami most rám vár. Mikor szád a számhoz ér, mint áramütés, úgy rohan át testemen a gyönyör, belebújik minden porcikámba, csontjaimban vibrál. Mézédes vagy. Nyelveinkkel először óvatosan tapogatózva fedezzük fel egymást, s ahogy a vágy egyre jobban átjárja testünket, mindinkább követelődzőbbé, hevesebbé válnak csókjaink. Átölellek, magamhoz szorítalak, szívünk hevesen dobog, táncuk egymásba olvad, eggyé válik. Hosszú perceken átcsókoljuk, egymást egyre hevesebben és szenvedélyesebben, körmeid a hátamba mélyednek (istenem, mily édes fájdalom) beletúrok a hajadba, tested forrósága elborít, magával sodor, sosem akarlak többé elereszteni, magamhoz szorítalak, beléd temetkezem.

Ajkam elválik ajkadtól, szemedbe nézek, s amit ott látok, végtelen örömet okoz. Te is akarod. Egy pillanatig sem szakadok el tekintetedtől, miközben elkezdjük megfosztani egymást ruhadarabjainktól. Pajkos mosolyodba beleremeg a testem, tudom hogy útra indultam a mennyország felé. Ott állunk egymással szemben teljesen meztelen, izzik köröttünk a levegő, a vágy szinte kézzel tapintható, a szenvedély forgószélként söpör át a szobán, és én csak nézem gyönyörű tested, nem tudok betelni vele, a látvány megőrjít, sosem láttam még ilyen csodát, sosem akartam még ennyire senkit, sosem akarok felébredni.
Hozzád lépek. Átölellek. Tested tűz, mely éget, lángba borít, elemészt.

Eszemet vesztve csókollak, arcod, nyakad, finoman harapdálom füled, s belesuttogom, mennyire akarlak. Megérintem melleidet. Ujjaim alatt a vágy szikrái pattognak, bársony bőröd visszasimogat. Az ágyra hanyatlunk. Felfedezőútra indulok a testeden, minden porcikádat végig akarom csókolni, te megadóan tűröd, ahogy kezem és a szám elindul, hogy mindent megtudjon rólad. Ajkaim rátalálnak a mellbimbódra, csókollak, finoman nyalogatom, nyelvem körbe jár rajta, megtáncoltatja. Hihetetlen az érzés, amikor a számban egyre keményebbé válik, hallani halk sóhajaidat, érezni szíved egyre gyorsabb dobogását. Elidőzök melleiden, hiszen ez annyira jó nekem, nekünk, csak csókollak, ízlellek. Ujjaim közben fáradhatatlanul járják testedet, simogatnak.

Lejjebb csúszok, megkóstolom hasad, belefeledkezem csípőd vonalaiba, aztán egyre lentebb kalandozok, combod simogatom ajkaimmal, s egyre nehezebben bírom visszafogni magam. Leborulok eléd, végigcsókolom lábujjaidat is, majd visszaindulok. Lassan szétnyílnak lábaid, combod belső felének selymes bőrét csókolom már, s semmihez sem hasonlítható vágyad illata orromon át agyamba hatol. Nyelvem lassan, lágyan, szinte félve érint meg ott, te összerezzensz, és egy sóhaj tör fel a mellkasodból. Ízed, mint az istenek nektárja, lassan kinyílsz, mint egy virág, én egyre bátrabban és szenvedélyesebben táncoltatom rajtad, benned a nyelvem. Kifürkészem minden rejtett titkodat, megízlelem testednek ezt a gyönyört fakasztó zugát, mindenemet átjárja szerelmednek aromája.
Tested ívbe feszül, apró nyögések törnek fel belőled, s nekem semmi nem fontos, csak az, hogy boldoggá tehesselek. Belemarkolsz vállaimba, s magadra húzol. Egymás szemébe nézünk, amikor belédhatolok. Lassan, óvatosan, finoman.

Egyre mélyebben, mindaddig, míg teljesen eggyé nem válunk. Ez már maga a mennyország, a nirvána. Testünk szinkronba kerül, minden mozdulatunk összehangolt, tökéletes. Érzékeink pattanásig feszülnek, szívünk egy ritmusra ver, egyre hevesebben, a szenvedély összeláncolja testünk, lelkünk, s mi átadjuk magunkat a gyönyörnek, minden pillanatát kiélvezzük testünk összeolvadásának. Átgördülünk, te kerülsz most fölém. Hajad megkarcolja bőröm, amikor felegyenesedsz. Elhomályosult tekintettel nézem, milyen gyönyörű is vagy. Melleidet tenyerembe veszem, ujjaimmal mellbimbóidat morzsolgatva. Azt akarom, hogy a saját ritmusodra figyelve mozogj, számomra a te gyönyöröd jelentheti csak a tökéletes boldogságot. Szemedbe nézek, és látom, hogy itt az idő.

Egyre gyorsabbakká válnak a mozdulataid, én is felkészülök. Le nem írható, mi történik. Sikolyok hagyják el ajkaid, én is felüvöltök, ahogy a csúcspontra érünk. Testünk a gyönyör görcseibe rándul, gerincünk megfeszített íjként feszül egymásnak, a boldogság heves hullámokkal borítja el eggyé vált testünket. Tökéletes pillanat. A hullámok lassan lecsillapodnak, ahogy zihálva ráborulsz a testemre, nekem egy könnycsepp gördül le az arcomon. Sírok a boldogságtól. Együtt ringatózunk még egy darabig, aztán lecsusszansz rólam. Utánad fordulok. Leiszom hátadról a verítéket, nyakadból gyengéden kimasszírozom az ottfelejtődött feszültséget, végigcsókolgatlak gerinced mentén, miközben hallgatom, ahogy lélegzeted lassan elcsitul, és visszaáll a normális kerékvágásba. Simogatlak, csókollak, végig a fenekedig, amennyire tudok, beférkőzöm combjaid közé, és nyelvemmel simogatlak, egészen finoman és lágyan, hogy a tűz, mely bennünk ég, csak lassan szunnyadjon álomba. Hozzád bújok, szorosan átölellek, és átadom magunkat ennek a tökéletes szeretkezés utóhatásának.
Boldog vagyok, hogy boldoggá tehettelek.
Hasonló történetek
25059
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
29456
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
athor ·
Sajnálom, hogy pont én leszek az első aki negatív kritikával illeti ezt a művet, dehát a fórum arra való, hogy a saját véleményemet kifejezem! :angry:
Elöszőr is ami zavar az a fogalmazás. Nem tudtam eldönteni, hogy verset olvasok vagy történetet. Szerintem sok jelző túl művészi lett és nagyon erőltetett!
Például: "gyertya szórja gyémánt fényét" vagy "elkezdjük megfosztani egymást ruhadarabjainktól", "megkóstolom hasad" stb. Szóval az ilyen megfogalmazások kissé fájnak nekem! :rage:
Bár hozzáteszem ez csak az én személy szerinti véleményem és nem akarlak vele megbántani!
A sztori maga nem rossz én a szex részét fejeztem volna ki kissé másképpen!
Összesítve szerintem nem érdemel ennyi pontot, de az tény, hogy ennél sokkal gyengébb művek is vannak itt fenn az oldalon.

bot ·
Az eleje, amivel össze óhajtja kötni a nemes lelkű szerző a sztorit, teljesen rendben van és borzalmas! A többit most honnan is másolta?

Egy önálló gondolata talán van! Esetleg le tudja írni a nevét nagy betűkkel!

Jó tanács! Hagyd abba ezt, vagy változtass nevet és próbálj meg írni magadtól!

Yanchy ·

Már megint egy csöpögős másolás. Nem tudom mér' akarsz velünk kisérletezni, (előző másolásodnál már szóvá tettük) tényleg jó lenne végre megtudni, hogy TE MIT TUDSZ?! :grinning:
De minden esetre furcsa, hogy a szenvedély forgószelében " eszemet vesztve csókollak" után "finoman harapdálom a füledet". Ez a fentiek ellen szól.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: