Észre vettem már, hogy többségében az emberek szakítás után (feltéve ha ők a kidobottak), sokszor csak a jóra emlékeznek, vagy legalábbis azt hirdetik.
Én láttam benne a rosszat is, csak úgy, mint a jót.
Volt hibája, nem is kevés.
Persze olyankor mindenképpen szeretem mikor belép az ajtón és orromat megcsapja az a kellemes illat, vagy amikor reggel puszikkal ébreszt.
De mivan akkor amikor szombat éjszaka alkoholtól bűzlik, amikor reggel morcosan ébred és kávét követel, vagy mikor úgy horkol a füledbe, hogy elaludni képtelenség de még a tv-t sem hallod tőle?!?!
Igen, nekem talán ez hiányzik a legjobban. Bár nem tagadom akkor legszívesebben megfojtottam volna, hogy miért nem bír olyan lenni amilyennek elképzelem.
Hiszen melyik tündér mesében tér haza a herceg dohány füsttől és sörtől bűzösen?
Egyikben sem.
A mesékben a hercegek bátran, akár életüket feláldozva is harcolnak a királylányért a sárkánnyal. Az én hercegem sosem harcolt sárkánnyal, és gyanítom, ha lennének sárkányok, akkor is inkább elfutott volna. De sokszor saját magával harcolt értem, ami rosszabb volt száz sárkánynál. Milliószor fel akarta adni, hagyni az egészet, kezdeni újat újjal, de mégsem tette.
Aztán egyszer mégis győztek a kételyek…bennem és a kapcsolatunkban.
A herceg elvágtázott messzire… én pedig a vártoronyban maradtam arra várva hogy egyszer jön majd egy bátor vándor aki megment, hogy én is megmenthessem a hercegem. És hogy mitől kell megmenteni? Attól, hogy nélkülem éljen.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Beküldte: Anonymous ,
2004-05-02 00:00:00
|
Egyéb
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
Tudom pesszimizmus, de elég vén vagyok