Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy herceg sem hibátlan 2.

És mi van akkor, ha már egy herceg sem herceg?
Tudod, milyen érzés mikor a herceged már nem is hasonlít egykori önmagához?
Mikor kiszabadulsz a tornyod fogságából, és akit daliás hercegnek hittél hirtelen jobban hasonlít a sárkányhoz?
Mert velem ez történt…
Annyi szép mesét láttam már.

„…jön a herceg, sárkány pusztul, királylány szabadul, jön a csók és élnek míg meg nem halnak...”

Én kiszabadultam és megkerestem. Kaptam csókot is, de nem az életre keltő meséset. Abban a csókban nem volt semmi olyan, ami miatt azt hinné az ember, hogy a mese folytatásos. Egy régi szép történet, keserű, elcsépelt, megunt feldolgozása volt ez.
Már nem mondta, hogy szeret, már nem várta az együtt töltött perceket.
Nem ölelt át viharos estéken, pedig tudta, hogy féltem.
Talán megunta az udvari bohócot és rajtam szórakozott unalmas estéin.
Nem tudom hogy történt, de legalább annyira megdöbbentő volt, mintha Csipkerózsikát a herceg nem csókkal ébresztette volna hanem megrázza a vállát, hogy „hééjjj ébredj már föl!”.
Azt hiszem az én „hercegem” így ébresztett abból az álomvilágból amiben éltem.
Megtette azt amitől féltem, elvette tőlem az álmot, hogy a mesék velem is megtörténhetnek.
Hasonló történetek
3835
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
4249
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Blankus ·
1000000%-ig egyetértek.

Én őszintén hiszek abban, hogy az álmok még valóra válnak. Hiszek a tündérmesékben, de még jobban a csodákban. Lehet, sőt biztos, hogy egy álomvilágban élek és tudom, hogy ennek jó és rossz oldalai is vannak, de ha nem élnék így, akkor valószínű, hogy nem hinnék abban, hogy valóra válhat a saját kis tündérmesém...


Nagyon tetszenek az írásaid! Sok sikert kívánok az életben!!

Sznezsa ·
köszi a véleményeket :) Jah és biztos vagyok benne h nagyon sokáig azt mondtam volna félig üres de mostmár úgy gondolom félig teli ... :grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: