Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
laci78: sad panda noises
2024-11-07 15:52
laci78: ugyanolyan borzalmas betűhányá...
2024-11-07 15:52
Materdoloroza: A vámpíros történeteket nem fo...
2024-11-07 00:59
Logan Ne'ran: köszönöm szépen :)
2024-11-05 20:11
alttpg: Nagyon jó feleség megosztó tör...
2024-11-05 16:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egér + Ego szerelem

Tegnap este, pontosabban éjjel 11 körül ücsörögtem a nyári éjszakában a bejárati lépcsőnkön. Mindenütt tücsökzene, a langyos levegőben ág sem rezdül, szélcsend, béke, határtalan nyugalom.
Mivel mozdulatlanul ültem (talán csak a szempillám rezdülhetett) a kis jövevény bátorsága pimaszul szemtelen volt. Nevezetesen egy egér közeledett a betonon, FELÉM!!!
Különösebb fóbiám semmiféle állatka iránt nincs, de az egér, hát az mégiscsak egér.
Gyorsan számot vetettem a lehetőségekkel: felállok és futok, maradok és reszketek, hangosan beszélni kezdek hozzá, hátha odébbáll. Végül is lesz, ami lesz alapon, maradtam. Csendben. Nem bántam meg.
A kis szürke barát (kíváncsisága nagyobb volt, mint félelme) óvatosan felmászott a papucsomra. Apró bajuszkája remegett, az egész kis állat szinte reszketett. Nem tudta mire vélni, hogy négy kis lába alulról "melegítve" van, de ez a meleg mégsem mozdul, s nem is bántja őt. Mozdulatlan pici szemei egy irányba néztek, szíve szinte az egész állatot megdobogtatta.
Nem tudom melyikünk volt jobban megrémülve ő vagy én, mindenesetre az én légvételem erősen akadozott, az ő reszketése pedig egyre erősödött.
Kb. 8-10 percig "ülhettünk így egymáson". Ezt követően "rogyadozó lábakkal" lekászálódott rólam a kisegér, s ugyanolyan lassan, ahogy megérkezett, eltávozott a páfránylevelek irányába. Mindketten egy furcsa kapcsolat élményével lettünk gazdagabbak.
Hasonló történetek
2851
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
3968
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
BURGONYA ·
AZ EGÉR ILYET CSINÁL? NEMÁÁÁÁÁ :rage: :angry:
Agnetta ·
Gondolom a mozdulatlanságom miatt merészelt a kis pimasz "rám mászni". Ha tudta volna, hogy én én vagyok inába szállt volna a mersz. Valószínű. :yum:

Tina09 ·
elvégre az egér is lehet kiváncsi..nem? :grinning: biztos felmérte a terepet,h ma már a családjával másszanak meg téged :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: