Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Rémpásztor: Köszönöm. Most időben feltöltö...
2024-05-14 11:08
laci78: szokás szerint nagyon jó - rem...
2024-05-14 10:35
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Disznóvágás

Disznóvágás

(a "Füreden történt" és az " Egy maroknyi meggyért" folytatása)

Egy januári hajnalon kezdődött a disznóvágás. A semmit sem sejtő malac, Krumpli, nyugodtan szunyókált az óljában. Nem tudta még mi vár rá alig 15 perc múlva. A böllérek most léptek be az imént a még sötét udvarba. Zsolti, Andris, Norbi, Dávid, Peti mindenre felkészültek. A műsor Norbiéknál lesz. Zsolti fésűt, kést, csontfűrészt hozott. Peti láncot, és pisztolyt hozott magával.
Dávid könyvet, és pálinkát poharakkal együtt húzott elő a zsebéből. Andris pörkölővel hadonászott, és szakácskönyvet tett a cuccokhoz. Norbi sietősen, a garázsból egy gázpalackot cibált elő mérgesen:
- Bassz...ok meg! Gyertek segéni! - üvöltötte kivörösödve. Erre Andris válaszolt:
- Attól hogy vágunk, még nem kell parasztul beszélned! - odapattant, és segített haverjának húzni a palackot.

Eltakarították az ól elől a havat egy nagyobb területen, és odavitték a cuccokat. A perzselőt
Andris gondosan felszerelte, és a hóba vájt tisztás szélére cipelte. Zsolti kését élezte, majd megszólalt:
- Halljátok? Valamejőtök vágott már disznót? - kérdezte. Erre mindenki megrázta a fejét. - Ez
nagyszerű! - mondta gúnyolódva. A fiúk egymás mellé gyűltek, és tervezni kezdték a hadműveletet.
- Figyeljetek! - szólt Peti - Zsolti! Nálad lesz a kés, te fogsz döfni! Andris! Te vagy a lángszórós különítmény! Én, és Norbi lefogjuk. Én az első két lábát, Norbi a hátsó kettőt. Ekkor Dávid feladja az utolsó kenetet, és Zsozsó szúr!

A hős harcosok felsorakoztak, hogy megvívják harcukat a disznajával. Mindnek a torkában dobogott a szíve. Dávid az ól ajtajához sétált, Norbi és Péter két oldalt álltak, hogy oldalba támadják az állatot.
- Jöjjön hát, aminek most jönni kell! - kiáltott Dávid. Az ajtót megragadta, és kihúzta. A disznó, aki már felébredt, mint a torpedó szaladt ki az udvarra. Elhúzott Peti és Norbert között, akik csak néztek a meglepetéstől. Andris felé száguldott, aki éppen a perzselőt gyújtogatta.
- Ne félj Andris! Megmentelek! - kiáltott hősiesen Zsolt, és a disznó felé hajította a kését. Az üstökösként repült az állat felé, de az gyorsabb volt, így a tőr elrepült mögötte, és a hóba fúródott. - Ne ba... d meg! - kiáltotta Zsolti. A disznó elérte végül Andrist, és elütötte a gázpalack mellől. Hősünk 17 méter magasra repült, majd a palack mellé huppant a hóba.

Peti idegesen előkapta a revolvert, és belegyömöszölte a forgótárba az egyetlen magával hozott töltényt. Zsolti felé vette az irányt közben a malacunk. A gyerek éppen nem figyelt, mivel a haját igazgatta a fésűvel. Odaért a sertés, és a lába közé harapott Zsoltnak. Az álkapcsok satuként szorultak a fiúra. A disznó lerántotta a hóba, majd szembe fordult Péterrel. A 17 éves gyerek ekkor már az állat fejére irányította a fegyvert. Célzott, majd meghúzta a ravaszt. A pisztoly elsült nagy csattanással, és a golyó a bámuló, szaglászó Krumpli koponyájába, a szemei közé koppant. Utána csak egy fekete, füstölgő lyuk maradt. Elszédült, és a havas földre dőlt a disznaja.

Hőseink fellélegeztek végre. Legyőzték a vadat, és most hozzáláthatnak a bontásához. Andrist
felsegítették a hóból, és Zsoltit is.
- Szép lövés volt Péter! - mondta elismerően Zsolt.
- Beüzemelem a pörkölőt! - szólt Andris, miközben a havat porolta magáról. Az állat mozdulatlanul feküdt a hóban. András a lángot hányó perzselővel, a fekvő lényhez lépett, majd ráirányította a kék lángot. A lángnyelv nyalogatni kezdte a disznó rózsaszín, szőrős bőrét.
A szőrszálak hamuvá égtek nyomában. Hőseink érezték az égett szőr jellegzetes szagát. Zsolt
a gázpalack mellet térdelt, és a pálinkát bontogatta, míg a többiek megbabonázva nézték
a kék lángot, ami áradt a "készülékből".

Hirtelen olyan dolog történt, amire egyik hős sem számított volna. A disznó iszonyatosan visítozni kezdet, és lábaival csápolt, ahogyan a tűz égette a bőrét. Andris hátra ugrott, közben pánik félelemben a perzselőt oldalra irányította egyenesen Zsolti arcába. A gyerek ordítva kapott az arcához, és kétségbeesetten menekült a hóba, hogy arcát belenyomja, és hűsítse. - Fogjátok le! - üvöltött dühösen Andris. Dávid, Norbi, és Péter gyorsan a disznóra ugrottak, és lefogták. Peti a fejét nyomta nehezen a hóba, míg Norbi a hátsó, Dávid az elülső lábait. Alig bírták. Zsolti, aki elvesztette hajkoronáját, a csontfűrészt kereste. Meg is találta, és az állatnak ugrott vele.
- Most kezelésbe veszlek! Érezd Zsolti bácsi haragját! - mondta a sertésnek, miközben ráillesztette a fűrészt, mellső, bal lábára. Tolni kezdte. A fűrész redői végigsiklottak a disznó égett bőrén, és felszakították azt. Most a húsban táncolt vidáman a vágóeszköz, majd lassan a csontot is elérte. A szerencsétlen állat keservesen sírt. Peti könnyeivel küszködve nyomta az áldozat fejét a hóba.

Zsolti végzett. Elégedetten szemlélte a vérben fürdő lényt, akinek a végtagjai mellette hevertek a hóban. Andris előrelépett, és ismét ráirányította az állatra a perzselőt, de abból nem jött tűz. Látta ezt Zsolti, és a palackhoz lépett. - Lesz itt láng! – kiáltott megrészegülve az előbbi fűrészeléstől, és megnyitotta a csapot a palack tetején. Nagyon. Andris röhögve tartotta az égő gyufát a cső elé, amiből csak úgy ömlött a gáz. A csőből iszonyatos sikoltással tódult ki a hatalmas lángfelhő. Beterítette a fél udvart. A disznó szénné égett, az azt fogó hőseinkről, pedig legyulladt a ruha. Legalább is a kabát.
- Zárd eeeeeeeel! - kiáltott rémülten Andris Zsoltihoz. Az megpróbálta, de nem sikerült.
A tűz csak ömlött, ömlött. Hirtelen meglátta a hóban a kését.
- Várj! Elvágom a slagot, ami összeköti a palackkal! - kiáltotta vidáman Zsolt.
- Azt neeeeeeee!!! - üvöltött Andris. Ekkor Zsolti örömittasan illesztette a késének
pengéjét a slagra. - Viszlát tűz! - mondta nevetve, és elvágta a slagot... Iszonyatos
döndüléssel a levegőbe röpült a palack, nyomában tűzvihart hagyva. Felrepült vagy 10 métert, és visszazuhant a földre, egyenesen az ólba csapódott. Az összedőlt. Zsoltiból
csak egy kupac, füstölgő húscafat maradt. Az egész udvar csupa vér, és rongy volt.

Mi ebből a tanulság? Disznót csak felnőttek vágjanak!


A mű szereplői, és a helyszínek kitaláltak! Bármely hasonlóság csak a véletlen műve!
Hasonló történetek
5416
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4250
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Andráska ·
Jön, jön, jön a folytatás!!! A negyedik rész készülőben van már...

Franklyn ·
Írhatnál még disznóvágásról.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: