Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Delfin sztorik 1

Apró" tények: A delfinek emlősök, nem halak. Melegvérűek, úgy, mint az emberek és 12 hónapos vemhesség után szülnek, úgymond egy bocit, aki 90-130 cm hosszú, és ha minden jól megy, kinövi magát 4 m-esre is. Cirka 40-50 évet élnek, kisebb csoportokban, de keverednek is, és néha, egyesek a "remete" életmódot választják. Agyuk mérete a testsúlyhoz viszonyítva a 2. helyet foglalja el az embert követően, az állatvilágban. (mert el ne felejtsük, mi is állatok lennénk vagy mi? ) Képesek felismerni önnön tükörképüket. Amire csak az emberszabású majmok közül a csimpánzok, gorillák, és orángutánok majd a delfin és az emberállat képes.

Időről időre, akad delfin, ki bevési nevét a történelemkönyvekbe.

A híres Pelorus Jack 1888-ban bukkant fel és több, mint 20 éven keresztül kísérgette a hajókat Wellington és Nelson közt, Új Zéland "Cook szorosában", oda és vissza. Ha hallotta, hogy hajó közeleg, máris ott termett, és úszott a hajó mellett, vagy előtte, azt felvezetve. Hamar híressé vált, hogy milyen pontossággal navigálja a gőzösöket a veszélyes vizeken, ezernyi zátonyok között. Újságok írtak róla világszerte, levlapokon ficánkolt", bélyegek képében mosolygott vissza az emberekre a szárazon is. Úgy a 15. önkéntes évét szolgálhatta, amikor egy őrült állat-ember puskával rálőtt. Phhhhhhh elhibázta :)))) A hajó neve, ami szállította ezt az állat-ember-állatot, "PENGVIN" volt. Ezt követően, "PENGVIN"-t soha többé nem kísérte/vezette be a kikötőkbe. Jóérzésű emberek törvényt is hoztak Jack védelmében. S, hogy kerek legyen a sztori, a PENGVIN egy évre rá zátonyra futott. Öregedett, lassanként elmaradozott, majd nem látták többé.
Hasonló történetek
3114
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
3922
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Bánkbán ·
:disappointed_relieved: :open_mouth:

D.S. ·
10 év alatt nem javult.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: