Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Criminal Minds

A februári szél befújt az ablakon. Épp teáztam. Bár nem volt szokásom, most mégis ezt tettem.
Ideges voltam. Ma volt Valentin Nap, és Reidtől biztos kapok egy kis kártyát. De ez nem is olyan vészes, hanem hogy mennyire örül majd az enyémnek.
A nemrég (2 héttel ezelőtt) készült fotónkat tettem bele, és a képeslap másik oldalára azt a szöveget írtam, hogy "A legszeretőbb, legédesebb, és leghelyesebb fiúnak, Spencernek."

Tudtam, hogy béna lett (vagyis csak gondoltam), de muszáj odaadnom neki, ha nem akarom, hogy azt higgye, én nem is szeretem. (De mondjuk ez nem attól függött, gondolom.)

Megittam a teámat, és pont akkor toppant oda Reid.
- Öhm... Szia! - köszönt, majd elmosolyodott.
- Szía! Épp készülni indultam...
- Ó, értem. Egész nap téged kerestelek. Olyan volt, mintha... mintha kerültél volna...
- Nem, dehogyis! - tiltakoztam, pedig igaza volt. Féltem szembenézni a ténnyel, hogy béna lett a kártya.
- Rendben. Csak ezt szerettem volna átadni... - nyújtotta felém a kártyáját. A kezembe vettem. Kinyitottam. Egy rajz volt benne - pontosabban egy kis mókust, aki egy szív alakú párnát tart a kezébe, amin az áll hogy "I love you!" - és a rajz alatt egy kis szöveg, ami annyiból állt: "Walesz, én csak annyit szeretnék mondani hogy te vagy a leggyönyörűbb lány ezen a földön, és nagyon SZERETLEK!"

Elpirultam. Nagyon aranyos volt.
- Nagyon... nagyon tetszik. Tényleg! Viszont én nem vagyok gyönyörű..
- De igen...- mondta Reid, és mind ketten elmosolyodtunk.
- És... - folytatta-, én kapok tőled kártyát?
- Képeslapot - helyesbítettem.
- Igen, képeslapot - mosolygott.
- Itt van - kotortam elő a táskámból. - Tessék.
Kezébe vette.
- Én...Én próbáltam jobbat csinálni, de reggel készíttettem...Sajnálom, ha béna lett.
Végig olvasta. Aztán rám emelte tekintetét.
- Én lennék a "legédesebb" és "leghelyesebb" fiú? - kérdezte.
- I- igen - rebegtem. - Tetszik a képeslap?
- Persze. Nagyon aranyos vagy.
- Köszönöm - mondtam. Erre ő nagyon közel hajolt hozzám.
- Én nagyon szeretlek Walesz... - suttogta, majd megcsókolt.

Miután véget ért, köpni, nyelni nem tudtam hirtelen. Találkozott a tekintetünk, és mind ketten egymásra mosolyogtunk.
- Én is - válaszoltam, és átöleltem.
Hasonló történetek
15410
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
30337
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: