Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
laci78: nekem kicsit dagályos, de absz...
2024-11-14 09:43
laci78: jó sokat kell várni, de ez van...
2024-11-13 16:46
Rémpásztor: Következő rész publikálási ide...
2024-11-13 11:55
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Beavatás

Kettesben vagyunk, a barátom és én. Félhomály vesz körül bennünket, mikor is sor kerül ARRA. Nem kellett túl sokáig könyörögnöm, szinte azonnal beadta a derekát, mikor megemlítettem, hogy szeretném…
Tekintélyes méretéhez illően nehéz. Ez az első benyomásom, mikor a barátom a kezembe adja AZT. Aztán megérzem még, hogy kemény és valahogy sehogyan sem akar kézre állni, pedig szemlátomást jó nagy fogás van rajta… De ha nem folytatom, ezután állandóan hallgathatom, hogy: „gyáva”, meg olyanokat, hogy „finnyás”, és „vonakodó szűzlány”.

Hát nem, akkor inkább megfogom. És tartom, nézegetem, barátkozom vele. Egyik kéz, másik, kísérletezem. Mindig is a bal kezem volt az ügyesebb, most is "ő" nyer.
Majdcsak kisül a dologból valami. Ha minden kötél szakad, legfeljebb megkérem, mutassa meg, hogy működik. Ciki lesz, de ez van. Ő pasi, volt már dolga vele, nekem, szende csajszinak honnan a búbánatból kellene értenem hozzá?? Látja tanácstalanságomat, megszán, mutogatni kezdi, hogy mozduljon a kezem, ha ezt akarom, vagy azt…

Lassan kezdem érteni, de hogy működtetni képes leszek-e, az még kérdéses. Eleve úgy tűnik, rossz helyen nyúltam hozzá, mert már nagyon csúszik a kezemben. Folyton ki akar ugrani a markomból… Szorosabban ráfogok, változtatok a pozíción, mire barátom felszisszen:
- Érzéssel, ezt nem lehet csak úgy rángatni!
Lazítok. Enyhítek a fogáson. Távolabb az arctól, majd pillanatok múlva olyan közel, hogy szinte a számmal is érinthetném... Ő már nem fogja, engedi, hogy egyedül érjek el sikereket – az esetleges kudarc is az enyém lesz. Még pár igazítás a fogáson, egy enyhe húzó mozdulat… És elsül.
Eldördült életem első, puskából leadott lövése…
Hasonló történetek
5644
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
3244
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Alie Neetah ·
Ja, és légpuskával durrantottam :wink:

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: