Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az új lány

2014. szeptember. Egy újabb nap az új sulimban. Tavaly voltam 8.-os és sikeresen bekerültem, a Szent Imre Gimnázium és Szakközépiskolába. Jóban voltam az osztálytársaimmal, fiúkkal és lányokkal egyaránt. Még a bukott, nálam idősebb diákokkal is. A padban egyedül ültem több okból is, hogy tudjak figyelni órán és, mert megszoktam általánosban az egyedül ülést.

Egy nap, talán a második hét elején, beléptem az osztályba, azonban a helyemen egy lány ült. Hosszú fenékig érő mézszőke haja volt, a szeme kék. Egy fehér féloldalas toppban és egy koptatott farmer volt rajta. Meglepődtem, de mikor észrevettem, hogy új még itt, kedvesen odaszóltam:


- Cica! Arrébb csusszannál?


- Cica? Ez most komoly, vagy csak flörtölni akarsz velem?


- Flörtölni? Veled? Már megbocsáss! Szép vagy, okosnak is nézel ki, de nem vagy az esetem - mondtam, pedig nagyon is az volt. - Szóval, légyszíves, csusszanj el a helyemről.


- Jó, de minden lányt cicának szólítasz? Vagy csak engem tisztelsz meg ezzel?


- Nem. De nem tudom a neved. Elárulod?


- Igen. A nevem Cintia. De tetszik ez a "cica". Maradjunk ennél.


- Ha neked ez megfelel... És hogyhogy itt vagy?


- Tessék? Hogy érted?


- Hogy kerültél ide? Hol laksz? Ilyesmi.


- Hát anyu új állást kapott itt ezért ide költöztünk és azért vagyok itt a suliban, mert ide felvételiztem, csak éppenséggel beteg voltam az elmúlt napokban.


- Értem. És? Mi a véleményed?


- Miről?


- A városról, a suliról, osztálytársakról...


- Eddig csak téged ismerlek... szóval nem is lehetne jobb. És szóval szerinted szép vagyok?


- Hát, én... - el is pirultam. Hebegtem habogtam össze-vissza. Aztán csak sikerült kinyögnöm egy igent.


- Nos és te? Veled mi a helyzet?


- Hogy érted?


- Érdekelsz. Hol laksz? Mért ide jöttél? Hány éves vagy? stb.


- Ja, hát Kertvárosban lakok, és érdekelt az elektronika.


- És hány éves?


- 15. És te?


- Most leszek 16.


- És pasid van? Ha megkérdezhetem...


- Nincs? Neked barátnőd?


- Nincs. Mert én hosszabb kapcsolatot akarok, de a lányok zöme, csak egy farkat lát bennem, aki meghúzza őket.


Jól elbeszélgettünk. Aztán szólt a csengő, leültünk, bejött a tanár, de óra alatt is folyamatosan egymást néztük. Egyre jobban megtetszett. Ezt valószínűleg észrevette, mert óra után, mikor kiment a tanár odafordult és megkérdezte:


- Mért nézel rám, így?


- Hogyan?


- Így! Ezekkel a tágra nyílt, fürkésző tekintettel.


- Miért?


- Csak kicsit zavarba hoz...


- Kicsit? Pirosabb vagy mint az eper éretten. Elpirultál.


- Tudom. Már rájöttem... Ismerős volt a tekintet. Azok a fiúk szoktak így rám nézni akiknek bejövök. Tehát én bejövök neked.


- Mi? Nem. Dehogyis. Talán egy kicsit.


- Hazudsz. Tetszek, valld be.


- Mondom, hogy nem!


- Várj egy kicsit. Csukd be a szemed, és utána mondd meg!


- Miért?


- Csak csukd be.


- Rendben.


És becsuktam a szemem. Ekkor egy elképzelhetetlen dolog történt meg velem. Cintia szájon csókolt.

Hasonló történetek
3907
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
4453
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
muhahaha ·
Nem akarod kiadatni? Nagyon jó!
LBB ·
Kösz, a történet szó szerint így zajlott, de beleraktam egy-két saját elemet is, hogy érdekesebb legyen. :grinning:

Marokfegyver ·
Egy-két olyan szó/mondat belekeveredett, ami nem illik az összképbe, de végül kialakult egy kedves kis novella.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: