Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az igekötő

Felbátorodva érdeklődéseteken rögtön neki is ugrom a következő témának. Mivel pedig természettől lusta vagyok, most azzal a témával fogok foglalkozni, amely számomra a legkevesebb gondot szokta okozni: az igekötők használatával.
Itt jószerével egyetlen gond adódik: külön írjuk, vagy egybe?
A megoldás egyszerű, egybe akkor írjuk, méghozzá kötelezően, ha közvetlenül az ige előtt áll. Minden egyéb esetben külön kell írni.
Miért szívom a fogam a következő mondat olvasása közben: „Elkellett mennie.” Ha az illető igekötő nem az utána álló igével alkot szót, külön kell írni. Ebben a példában az „el” az „elmenni” szó része, nem ragasztható a „kellett” ragozott segédigéhez, mert semmi köze hozzá. A mondat értelme szempontjából sem mindegy, hogy el fogok utazni, vagy elfogok egy szökésben levő bűnözőt. Az első esetben elutazásról van szó jövő idejű segédige használatával, másodszor rendőri szakszövegben elfogásról beszélek.
Példákat hozhatnék még tucatjával, de újat már nem tudok mondani, így inkább abbahagyom, nem húzom tovább, mint Gemini a rétestésztát. (Ezt bóknak szántam főzőtudományod oltárára!) Ha valaki mégsem értené, szívesen válaszolok.
Hasonló történetek
4145
Jelenleg 13 éves vagyok.
3828
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Remete Debil László ·
Bocsánat, ezt nem én írtam, mert én ennél jobbat tudok írni és úgyis letagadom, csak benéztem, van-e itt olvasó.

Anita, senki nem akarja elolvasni az Én Írásomat, pedig Én írtam és nem fogom letagadni! Mi legyen? Anitát meg nem érdekli és nem áll velem szóba.

Nem győzöm magamat felpontozni! Segítség!

Anitát meg nem érdekli, hogy mások nem akarnak nekem az Én Írásomra nekem pontokat adni!

Csak én vagyok már Író, de olvasó nincs is? Mindenki megunta mások szemét irományait , csak enyémet nem akarja senki elolvasni?

Anita meg nem áll velem szóba, pedig én is szoktam magammal beszélgetni, ha utálom is a fejemet. Nem is vagyok csaló, Anita mégsem segít engem magamat nekem felpontozni!

vadászsárc ·
Nagyon-nagyon-nagyon-nagyon Marok! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: