Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az igazi tuti....

Még ANNO Krisztus előtt, Noé után, ahogy a bűbáj gyermekeim mondanák, mikor még pofonokkal kerestem a betevőt némely kulturális intézmény portásaként, kidikáztam egy kistesót, aki annyira be volt bélyegezve, hogy a Magyar Pósta négyszer körbevitte volna a földkörül ingyen.
Ez még elnézhető lett volna, de valami bivaly lórummal vehette be őket, mert nagyon vietkongosként adta elő a műsort. Először csak barátságosan kértem meg, hogy tegye magává a kulturális életszemléletet, de mivel úgy vélte, hogy nála van az erő, kisebb fizikai ráhatással próbáltam a megfelelő irányba terelni.
Ettől sziszózott egy fél órát, amitől arra következtettem, hogy nem okoz több problémát.
Tévedtem. Fél óra elteltével újra kezdődött minden.
Laza pofon, kisebb szaltó, újabb fél óra pihenés, majd ismét a vietkong stílus.
Úgy a negyedik-ötödik svédtorna után kezdett egy kissé unalmassá válni a dolog, és a gyanú apró lángja éledezett elmémben, hogy tán akarja a verést. A következő akciónál, amikor is vadul üvöltötte, hogy:
- Na gyere üssél le!- Én csak gonoszul mosolyogva ennyit mondtam:
- Nem, nem.
Megdöbbent, és kétségbe esett a narkósok azon melankóliájával, ami akkor jön elő, ha elveszik a tuti anyagukat.
Lehorgasztott fejjel, magában mormolva távozott.
Csak ennyit értettem a mormogásból:
- Fene enné meg, pedig nagyobbat ütött a legjobb cuccnál is....
Hasonló történetek
3924
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
5562
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

deni a villám ·
köszönöm a szavazatod! A véleményed is érdekelt volna, ha elég bátor lennél vállalni.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: