Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az élet

Az éjjel álombéli csöndjét egy tompa hang szakította félbe és ezzel a körülötte lévő erdőt felébresztette. Mókusok kíváncsi feje jelent meg az odújuk bejáratánál, ami egyébként tele volt makkal, mogyoróval.
1-2 madárka, - akik itt maradtak a tél beköszönte után is- volt olyan bátor, hogy elrepült megkeresni a hang forrását. Kicsi szárnyuk csak úgy suhant a hideg levegőben, meg nem hátrálva a cél előtt. Csak mentek előre határozottan, míg nem világosságot pillantottak meg az erdő szélén.
Egy felborult autó körvonalai rajzolódtak ki a szemük előtt. Ahogy közeledtek a járműhöz, észre vették, hogy valaki ül a kocsiban. Valaki, aki nem mozdul… Csak mintha halott lenne. És a madárkák hulló könnyei ezt alá is támasztották.


Ádámnak a hétfő reggel nem indult valami fényesen. Mindennek, aminek neki állt, elromlott, vagy szét esett. Ez talán annak is köszönhető volt, hogy a lassan múlt este nem jött el hozzá a szerelme, Júlia. Nem értette, hogy miért nem jelentkezett a lány és, hogy miért nem lehet egyáltalán elérni.
Miután beleunt, hogy semmi se sikerül neki ezen a reggelen, leült a nappaliban és elővette az ajándékot, amit Julinak szánt az 5. évfordulójukra. Nézte a kis dobozkát a néma csöndben, ami a házra telepedett, és ami nem mozdult onnan. Pár perc múlva kinyitotta a kiscsomagot, és elővett egy aranyozott gyűrűt. A férfi remegő kezeiben is jól lehetett látni a feliratot az ékszer belsejében. ”L + Zs” Ádám csak bámulta a beceneveik rövidítéseit és úgy látszott neki, mintha az megkopott volna, pedig csak két napja volt nála.
Órák múlva megszólalt a telefon. A fiú szinte rohant a készülékhez, hogy minnél előbb meg tudja ki keresi. Remélte, hogy Juli az, de a rossz érzés, ami a szívében motoszkált most sem csitult.
A rövid, de tömör beszélgetés után, nem tudott meg szólalni. A szavak mintha eltévedtek volna útközben, mint a gondolatai, amiket nem tudott összeszedni.
Emlékei csak úgy zuhantak a lelki szemei. Eszébe jutott, ahogy először meglátta Juli gyönyörű kék szemeit és aranyszőke hosszú haját, és hogy már akkor hevesebben kezdett verni a szíve. A múlt következő egy darabkája az első csókuk volt. A lány gyengéd ajkait még most is a száján érezte… Az utolsó kép, ami a fejében volt, egy felborult autó és benne egy szőke hajú, hallott lány feküdt. Aztán elhomályosult minden…

Másnap, mikor újra magához tért a fiú, nem igazán tudta felfogni, hogy mi történt előző nap. Aztán jöttek a gondolatok és tudta, hogy elvesztette szerelmét. Nem akarta elfogadni a megváltoztathatatlant, hogy nincs többé Júlia.
A hálószobájába sétált és határozott, de lassú léptekkel a fiókjához ment. Kihúzta azt és elővette a fegyvert. A pisztolyt, aminek segítségével újra együtt akartlennibarátnőjével.
Egy pillanat. Ennyi elég volt, hogy kívánsága teljesüljön…
Hasonló történetek
4674
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
5305
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ZSé ·
sziasztok!!
köszönöm h olvastátok az irásom ill. a véleményeteket..
folytatás lesz, de más fajta, mint hinnétek.
egy sorozatot szeretnék csak csinálni, amit ide is felrakok,de más t nem hiszem h fogok..
puusz! :grinning: :grinning:

zmeor ·
Szia!

Tudom, olvastam már az írásaid, és mondtam már véleményt, arról is, ami itt nincs fent, DE:
Mint ahogy te is felhívtad a figyelmem az írási hibák miatt így én is szólok. El kellene olvasnod az írásaid mégegyszer mielőtt elküldöd!
Mindkét írásodhoz csak gratulálni tudok.
Remélem egyszer a Depresszió is felkerül erre az oldalra.
A regényedhez sok sikert, és remélem tényleg elérsz valamit az írásaiddal!

További kitartó írkálást, és sok sikert!

Tisztelettel:
Zmeor Orgadin d'Lar

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: