Az utolsó napokban eléggé depressziós voltam. Sokat gondolkoztam, hogy mi lehet ennek az egésznek az értelme. Mindig, mikor valami történik ezen gondolkodunk. Egy olyan érzés jön elő, hogy ezt jobb lett volna nem megcsinálni, vagy jobb lett volna megcsinálni. És ez nem csak velem, hanem mindenkivel megtörténik.
Most Dank inspirált, hogy írjak valamit, ami erről eszembe jut.
"Oly furcsák vagyunk mi emberek, a lelkünk sír az ajkunk nevet.
Egymásról azt hisszük, hogy boldog talán, s irigykedünk egy vidám szaván...
Azt hisszük, ha a másik szeme ragyog, gondolatai tiszták, szabadok.
S nem vesszük észre, dehogy vesszük észre, hogy könnyei égnek csillogó szemében.
Hazugság az egész életünk, hisz akkor is sírunk, amikor nevetünk" /Dank/
Mostanában senkinek sincs semmire ideje. Miért? Ezt sokszor felteszem magamban, hogy miért? Régebben is nehéz volt az élet. Mindenkinek volt dolga. Régebb is úgy járt az óra, mint most. Egy nap 24 óra volt és még mindig az, egy óra 60 perc, és 1 perc 60 másodperc. Ez így van mióta a világ, világ.
Mégis ebben a gyors világban nincs időnk semmire. Nincs időnk leülni egy kicsit. Nem azért, hogy pihenjünk hanem, hogy elgondolkozzunk ezen az egészen. Ez teszi az embert szomorúvá, és nem tudja, mi hiányzik, nem jön rá. Egy nap még 5 percet sem találunk arra, hogy egy kicsit leüljünk gondolkozni. Úgy érezzük, hogy egyre gyorsabban halad a világ. Bejön az új divat, mindenki muszáj utána menjen, a legújabb autó, mosógép, hűtőgép után szaladgál mindenki. De nem veszi észre, hogy nem a világ gyors, hanem az ember próbál mindent leegyszerűsíteni. Pedig nem szám, hogy mi a divat, hogy mi az igazi. A pénz, pénz, pénz. Mindenki ezzel van, hogy a pénz, az boldogság. És tényleg bebeszéljük magunknak, hogy boldogok vagyunk. Nem vesszük észre, hogy másoknak mi fáj. És mindenkinek csak meséljük, hogy mi a baj. Már lassan versenyezni fogunk, hogy kinek van több problémája.
Mindenki a külsőre ítél. Mert nem az számít, hogy milyen a lelke.
Azt hisszük, mert egy mosolyt látunk az arcán, hogy boldog. Mert egy jót nevet azt hisszük neki nincs problémája, neki az élet tökéletes.
Jobb tudni, hogy mindenkinek van problémája. Jobb megérteni, hogy nem a világ gyors, hanem mi nem érünk rá semmire. Amit az ember nagyon akar, azt megkapja. Küzdeni kell, de közben meg is kell állni, hogy elgondolkozzunk: mi a célunk?
Gergő
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2004-06-05 00:00:00
|
Novella
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
-az emberek ugy vannak vele
-az ember úgy gondolja
TE VAGY! Nem emberek vannak, és nem emberek érzelmei, hanem te csak a te érzelmeidet, gondolataidat tudod. Az emberek sokan vannak.
Használd az -én úgy gondolom, én úgy érzem, én úgy vagyok ezzel szókapcsolatokat
Yankee! ugyan nem új az ideológi, de újra és újra le kell írni, hogy minél többször szembesüljünk vele. Kösz, hogy magadra válaltad ezt a feladatot, és bocs ha kéretlen prókátor voltam.