Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Amikor egy kis város vezetői utat engednek a parttalan betelepülésnek, tönkre téve ezzel az...
Egy távoli világban, ahol az idő olyan, mint egy hatalmas, bonyolult kert, létezik egy titokzatos...
Károly, a barna rövid hajú férfi belenézett a visszapillantó tükörbe.<br /> Majd kikapcsolta...
Szűz (és nem annyira szűz) lányok és fiúk áldozati oltáron, kereszten, vesztőhelyen vagy egy...
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
Friss hozzászólások
tommcsi: Magával ragadó történet.
2024-07-03 13:22
tommcsi: Egész jó.
2024-07-03 13:22
tommcsi: Lehetett volna hosszabb is.
2024-07-03 13:21
tommcsi: Nem nagy durranás.
2024-07-03 13:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Anyukámal

Sziasztok na épen indultam az iskolába ott is voltam orák után haza jötem és anyám éppen zuhyanzot én meg nem tudtam és bementem a fürdöbe mikkor ki nyitotam az ajtot akkor meglátam mezteln és gyorsan visza is zártam az ajtot anyám erre azt mondta hogy
-normális vagy???
Én mondtam
- bocsi nem tudtam hogy bent vagy
Ez volt a végszom és gyorsan bementem a szobába.
Másnap irom már othon a leckét és anya azt kérdezte
-segitsek ?
Mondtam
-igen kérlek de csak a matekba a töbit megcsinálom
Azt mondta
- oké
Feljöt egy ijen v nyaku poloban meg egy feszülös nadrágban
És az iro aztalomnál voltam és oda ált melém kb fél fejel volt csak nálam magasab amikkor fölém hajolt látam hogy nem hord meltartot ézért ell kezdet duzadni a péniszem nem volt nagy kb.: 14-16 cm majd egyszer csak el érte végleges formáját és el takartam egy könyvel és meg csuszot a lenti hangszoro kábelbe és a polo az egyik meléröl le csuszot majd mondtam jol vagy ? Azt mondta igen és egy két másodpercel késöb észre vete hogy a poloja roszul ál majd elötem meg igazitota meg kérdezte hogy tetszet ? A mellem el szégyelve mondtam hogy igen közben már a könyvis le eset a farkamrol aztán rá rakta a combomra a kezét és el kezdet simogatni természetesen nem álitotam le mert én nagyon akrtam csak nem tudtam :) és egyszer csak rá rakta a kezét a farkamra mondtam neki mit csinálsz mondta hogy nyugodj meg mondtam oke majd le huzta a nadrágom és láta a farkam mondt huh oké és el kezdte huzogatni gyatyán keresztül és ahogy ültem ö elötem térdelt és én rá raktam a kezem a melére mondta anya hogy jol van fiam és le huzta a gatyámat és bekapta a pöcsöm majd el kezdte szopni mondtam magmba hogy ahh uhhh és lihegtem az után csak éreztem a pöcsömben a bizsergést és bele élveztem a szájába nagyon jo érzés volt mert nekem az elsö el élvezésem volt majd anya le nyelte majd nekem hátal le térdelt és pucsitot megkérdeztem hogy hova rakjam ? Ö azt mondta hogy alulra és beleraktam én még soha nem éreztem ojant amit akor egyszerüen jo volt és elkezdtem ki be huzni dugni anyunak locsogot a pinája én meg egy ijen 7-9 perc utan el élveztem megint és egyszerüen nagyon el fáradtam majd csak fel fektetet az ágyra és megint el kezdte szopni a faszomat nagyon jo vot nagyon és megint meg keményedet és ráült és mint a lovakon el kezdet rajtam ugy ugrálni és megint el éveztem és ö is valamije nedvet kiadot mondta majd kimosom a lepedöt és ezt a szexet 3 oráig nyomtuk a végén le tusoltunk együt ahol megint fel ált a farkam és megint el kézdtük majd azt is abba hagytuk és kábé hetente 1-szer szexeltünk köszi hogy el olvastad az élményem szia :)
Hasonló történetek
24403
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
18158
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: