Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Angyalok naplója II.

Néztem a csillogó szemeidbe, és nem akartam elmondani, nem akartam elrontani!
Féltem attól, hogy sírni látlak, és nem akartam! Szerettem volna, hogy te mindig boldog legyél mellettem. Soha ne tudd meg milyen érzés szenvedni, s legyőzni a bánatot. Nem akarom, hogy megtudd, mennyi kínt őriz még a szemem fénye, mely kicsordulna, csak egyedül lehetnék! Mindent, ígérem, mindent mi neked fájhat, eltemetnék!
Csak fuss most el, egy kicsit, hagyj egyedül, majd én legyőzöm, mi szívedbe sebeket karcolna, s talán elvéreznél. Szívemből lassan kicsordul az utolsó csepp is érted. Tudom, hogy te sosem kérted. Azt mondták nekem mégis, odafönn az égiek, én téged védjelek! Láthatatlan voltam, de mégis ott álltam melletted, minden nehéz pillanatban, és éreztem, hogy hallod miként suttogom a füledbe az élet titkait. Nem akartam, s most mégis látom elgyengültél...
Könnyeid áztatják arcodnak gödreit, s én szél vagyok, felszárítom minden egyes cseppedet, nehogy gyengének lásson a világ! Felszáradt könnyeid emlékére, én leszek a nap, mely simogatja megtört szívedet.
Hasonló történetek
3839
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
3928
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
millkacsoki ·
LEhetne a cime nem akartam.Szep.

Sotetfeher ·
Aranyos.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: