Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Friss hozzászólások
golyó56: Helyesírás, óh!
2024-11-16 15:16
tejbenrizs: Miért jó itt a tördelés és meg...
2024-11-16 01:09
tejbenrizs: Itt a következő része, ha befé...
2024-11-16 01:08
tejbenrizs: Nem meglepő, de számomra a tör...
2024-11-16 01:05
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom

Naplemente van. Érdekes, pirosas-barnás fényben úszik a világ. Így minden olyan csodálatos. Itt állok a mezőn fényképezőgéppel a kezemben és bámulom a száguldó lovakat. Gyönyörűség tölti el a szívemet. Mióta várok erre a pillanatra! Mióta tervezem már! És most eljött. Mindennek tökéletesnek kell lennie.
Egy ló vágtat felém. Még messze van. Szememhez emelem a gépet. Még 5 méter. Gyerünk, még egy kicsi… Exponálok. Megvan a kép.

Ott állok, és kattogtatok, közben szétárad bennem a pozitív energia. Úgy érzem, bármire képes lennék. Egy kivételesen gyönyörű pej csődör rohan felém. Ilyen szép jószágot még életemben nem láttam. Patái belevágódnak a földbe, porfelhő követi útján. Ránézek, és látom, ahogy dolgoznak izmai. Ez az állat nem más, mint az elemi erő, amit sugároz magából. Nézem, és folynak a könnyeim a gyönyörűségtől. Már egyáltalán nem érdekel a fényképezés. Csak bámulom ezt a tökéletes jószágot, amint elsüvít mellettem, majd tovatűnik az önmaga által felvert porban.

Már zokogok. Könnyeimen keresztül fátyolosan látom a világot. A nap már majdnem teljesen lement. A lovak színes, elmosódott foltok. Nem bírok tovább állni. Lefekszem, a fülemet a földre tapasztom. Így, fekve hallgatom a több száz pata dobogásának különös lüktetését. Eggyé válok a remegő földdel. Nem érzem a testemet, csak a tudatom van meg, de úgy érzem, csak most élek igazán. Részévé váltam ennek a káprázatos világnak.

Szellemem eltávolodik a mezőtől. Száll-száll fölfelé, bejár mindent, lát mindent. A mesés, mélykék óceánokat, a hatalmas, égbe törő hegyeket, az erdőket, a sárgán tündöklő sivatagokat, majd szertefoszlik a szélben.
Egyszerre látom az egész világot.
Én vagyok a föld, én vagyok a víz, és én vagyok a levegő.
Hasonló történetek
30823
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
23028
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: