Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álmom

Ülök egy sörözőben. Magas fa asztalok. Olyan, mint a West End első emeletén középen. Szeretek azokba mindig beleülni.
Körülöttem nők. Mindet ismerem. Te nem vagy ott. A mellettem ülő kicsit karakterben hasonlít arra a nőre, akiről már meséltem. A bárból. Éva 33 éves. Nyomul rám. Én flörtölök vele. Azért a szemem a bejáraton van, hátha jössz már, de nem jössz.
Megcsókol. Szörnyű! Szúr a szája körül. Mintha egy pasival csókolóztam volna, aki nem borotválkozott.
A következő kép már az, hogy ülünk egy autóban.
Sokan. Alig férünk el. Végre kiszállunk. Tél van. Nagyon hideg. Havas minden. Ja! Síelni megyünk. Este van. Várni kell még.
A többiek pakolásznak az autóban, mindenki keres valamit. Előkerül egy másik jármű is, amiben sok-sok könyv van.
Egyik kocsiból a másikba pakolnak. Én állok értetlenül. Menni akarok síelni. A válasz ugyanaz mindig. Majd holnap...
Majd állok a nővéremmel egy szobában.
Egy matrac van a földön. Egész jó kis szoba...
Kedélyesen magyarázza, hogy van egy helyes csaja, akivel nagyon jókat kefél. Kimegyünk a konyhába, mutatja az asztalt, itt is. Az ő szobájában, a földön, az ágyon, a falnál...
Aztán visszamegyünk az én szobámba.
Mutatja, hogy a matracon is...
Röhög. Nekem kezd nagyon rossz lenni a dolog. Kérdezem tőle.
Most tényleg itt is?
Az én matracomon?
De miért kellett itt is?
Csak annyit mondd erre, hogy azért, mert az én csajom, akit kefélget,
és ő a matracomon is szerette volna csinálni vele...
Hasonló történetek
6651
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
7238
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
He-he:), kakukk a nôvéred?
Persze csak álom.
efemme ·
kakukk? nem hinném, hogy tudna kakkukkolni...:)
Szivacs ·
Soha nem lehet tudni :) ki kell próbálni, fel kell húzni :))
De a kakukk az, aki beköltözik mások fészkébe.

ALEM ·
Azért tettem fel, hogy le tuggyák egyesezni az ellenségek. Amúgy én vagyok a legjobb de olyat nem teszek fel. Nem veszitek észre, hogy paródia? Jó ez a buzis írás!
Amúgy megmagyarázom a nevemet mert az újak nem ismernek:
M a kedvenc betűm, mert olyan nehéz leírni
A névelő, mint a B de a B ott van bogumil nevében ezért nem használom
L az L benne van a kedvenc írón nevében, ezért vettem át
E a kedvenc barátom Emese, fiú és lány is egyszerre, az ő tiszteletére használom az E betűt

Világos? A sorrendet megcseréltem, hogy ne ismerjenek fel a felvonuláson.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: