Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ahol elkezdődött ott....

Ezután  az  élmény után ahányszor  csak átmentem  a ligeten,mindig  furcsa bizsergető érzés kerített  hatalmába.Ettől  függetlenül a következő"élményem" nem oda  datálódik. Abban  az időben a Széchenyi  fürdő gőz  része még  nemvolt  koedukált.Csak  kötényesnek  hívták mivel  egy kis  köténykét  adtak  amit  magunk  elé kellett,lehetett kötni.
Zömmel  középkorú  vagy idősebb emberek  úszkáltak  a vizben, a medencében.Ahogy  a medence  pereménél  beszélgettem egy  barátommal,amikor  mellénk sodródott   egy  férfi s látszólagos  semmitmondóan mozgatta  a vizet  a kezével.Ennek  hatására  a kis lepedőcske  fel fel  libbent s a víz  alatt,láthatóvá  tette  a farkamat.  Ahogy  terelgette  a vizet  egyre  jobban  izgatta a viz a farkamat  s az kissé megmerevedett.Ekkor mintegy óvatlanul  odanyúlt  a kezével.Ellöktem  magam  a faltól s elúsztam  onnan.
Láttam kimegy  a medencéből  s  a  szaunagőzbe bemegy.Tovább  úszkáltam s mikor láttam kijött  akkor  kimentem  a vízből  s a  gőzbe  mentem.Bent  alig  lehetett  látni  a sűrű  gőztől. Kellemes  kamilla illat  terjengett.Hosszában s a szemközti  falnál  emeletes  ülőpadok  voltak. A  szemközti  ülőpadra  ültem mivel  ott  senki  nem  volt.Majd kicsivel  később  lefeküdtem  hasra  a padon s élveztem a gőz áldását.Ahogy ott feküdtem  éreztem,hogy  a pad  résein  keresztül ami  kb 6-7 cm volt,valaki  alulról  piszkálni kezdi  az alám terített  kendőt.//Ezt  láttam  igy  ültek a padokon  vagy  feküdtek//Egyre jobban birizgált majd  eltolva  a kendőt a farkamat  kezdte piszkálni mindaddig  mig  a pad  résén  keresztül  le  nem  húzta.Hagytam mert  kellemes volt. Ám ekkor éreztem  egy  száj  öleli  körbe s szopni  kezdte.Fejemet  a karjaimba  fúrtam s átadtam magam  az élvezetnek. Furcsa  volt  de  a meleg  gőz  meg  a helyzet igazán pikáns  volt.Mielőtt  elélveztem  volna  felemelkedtem s a gőz melletti  kis medence  hideg  vizébe  léptem s alámerültem.Le  is  lankadtam,bizony kissé szégyelltem magam de nagyon  izgató  volt.Legfőképp,hogy  nem tudtam,tudhattam ki  volt az.Ahogy lehiggadtam  újra  visszaléptem  a gőzbe  de  ekkor  sokan  voltak  igy kijöttem.Láttam mennek  az  akciók,ebből  gondoltam  nem  volt  véletlen  ami  történt.Vagy  félórát  uszkáltam  a medencében ami alatt  elég  sokszor  "véletlenül"megérintettek itt-ott.  Újra  bementem  a gőzbe  s nem  láttam  bent  senkit.  Ugyanoda lefeküdtem  a padra  de  a kendőt nem  tettem  magam  alá,hanem a fenekemre  terítettem. Nem sokáig  heverésztem  amikor újfent  éreztem a piszkálgatást.Kissé megemeltem  a fenekem s most  már  magam  engedtem  le  a farkam a résen.S  egy  száj  egyből megtalálta.Nem kapkodott  komótosan  játszadozott  vele.Ahogy  ez  ment    azt  éreztem  leült  valaki  a padra  mellém s először  óvatosan  majd  határozottan  simogatni masszírozni  kezdte  a combom,majd  a fenekem.Lassan elkezdte  a lábaimat  széjjel  húzni. S mikor széttárta, az ujját amely  síkos  volt határozottan  betolta  a fenekembe.Hirtelen  forróság  futott  rajtam  keresztül  az  addig  is  forró légkörben.Tolta  húzta  az ujját,közben  alulról ütemesen  szoptak.

Egyre  jobban  felizgultam .Remegett mindenem de nagyon  jó  volt.Ekkor  kivette  az ujját s éreztem egy  borostás  arc  feszül  a fenekemnek  s kezével  széthúzva  a farpofáimat  belenyal a lukamba.Azt  hittem megöl  a légszomj. De  sokat  nem  töprenghettem mert  a következő  pillanatban megemelt  a csípőmnél  kissé. Ezáltal  a farkam  kicsusszant  a pad  alatt  lévő  szájából,s már a lábaim közt  is  volt az ujjazó farka.Nem  tétovázott, a sikosító  megtette  hatását,határozottan  betolta.Nem  erőszakosan  de határozottan.Kapkodtam  a levegőt de már  mozgott  is  bennem.Aki a pad  alatt  volt//valószínüleg// már  a hasam  alatt  sertepertélt  s mig  ütemesen  dugtak  szopott  rendületlenül.Ahogy  belém élvezett a mögöttem  lévő  szinte  abban  a pillanatban élveztem el én  is.Kicsuszott  belőlem s ellépett. De aki  szopott az nem engedett. Utolsó  cseppig  kiszopott.
Szinte kiszáradva   feküdtem újra  a padra,gondolván  már  nincs  mit"elvenni tőlem",de  tévedtem. Pár  percmúlva  újfent  éreztem  a motoszkálást s láss csodát merevedett  a farkam. De  a cél nem  ez  volt.Már  ismerősnek tünt  a tétova matatás  a combjaimon  a  fenekemen  a  simogatás,az  eltévedt  ujjak  játéka.Négykézlábra  emelkedtem,hogy  felálljak  s leszálljak  a padról,de  ekkor  egy  farok  nyomult  a szám  elé  s bökdösni  kezdte  az arcom.Félig  támaszkodva  kézbe  vettem  s bátortalan  huzogatások  után a  számhoz vettem.  Érdekes  ize volt s azt  tettem  amit nekem  tettek. Gondoltam  ennyi de nem igy lett.Egyre  ütemesebben mozgatta a  számba,közben pedig mivel szinte  fel  volt  kínálva  a fenekem, került  aki bepróbálkozott.Be  is tette és én  szoptam s dugtak egy időben. Majd éreztem  az  azóta oly  ismerős apró utánozhatatlan rángásokat  a comb  és  a láb  felületén és  beleélveztek  a számba. Kesernyés  furcsa izt  éreztem. Kiköptemegy pillanatra öklendeztem  volna,de ekkor a mögöttem lévő is  elélvezett.Másodszor  löktek  tele,ahogy  szokták mondani.Ekkor már  tényleg  felálltam  s láttam  nemigen  voltunk  egyedül.Ahogy mentem,osontam  kifelé sok  kéz  végig simitott.  Lezuhanyoztam  felöltöztem s kijöttem  a fürdőből .Odakinnt  verőfényes napsütés  és kielégült érzés  fogadott.Kár,hogy  ez  a ""kötényes  hamar megszünt.  De  lett  helyette másik.Ami egy  másik  story kezdete
Előző részek
Hasonló történetek
3905
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
5393
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: