Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A tekintet ereje

Futok a villamos után. Felszállok. Bemegyek középre. Olyan jó ott támaszkodni.
Szemben áll velem. Nekidőlve a kapaszkodónak.
Tetszik. Félszeg. Feszült. A hüvelyk ujjával simogatja a kezét. Nézem.
Ő kifelé néz az ablakon. Mereven. Aztán vissza. Félve rám néz. Rögtön elkapja a tekintetét, mikor látja, hogy még mindig nézem.
Nem kihívóan. Kíváncsian, figyelve. Ez egy megálló.
Oktogon.
A leszállókat figyeli. Elindulunk. Megint felém les. Most már nem tűnik olyan feszesnek. A lyukasztót bámulja.
Király utca.
Míg az ajtó nyitva van, addig néz. Én a lábbakkal vagyok elfoglalva, amik le-fel szállnak.
A villamos kis lökésekkel elindul. Hű majdnem elesek. Akkor biztos mosolyogna.
Lehajtja a fejét. Az ajkát kicsit megnyalja. Beleharap a szájába. Így zötyögünk. Én figyelem. A villamos megáll.
Ő felnéz.
Elindulok felé.
- Feszült vagy! - mondom.
Felkapja a fejét.
- Nem, nem!
Ijedt, kíváncsi tekintettel néz rám. Sokáig.
- Gondoltam, szólok – mondtam.
- Köszönöm - mosolyog.
- Látlak még? - kérdi hírtelen.
- Add meg a számod!
Előveszem a telefonomat. A kezébe adom. Rám néz. Lassan elveszi. Bepötyögi.
Sokszor felnéz, hogy lássa, komolyan gondolom e.
Nézem.
A kezembe rakja a telefont.
Blaha.
- Szia – mondja.
Mosolyog.
Leszáll.
Hasonló történetek
5305
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
3924
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
A tekintet ereje.......jelen pillanatban egyel több telefonszámod van.
Potenciálisan akármi is lehet belôle, megjátszhatod a számokat a következô lottóhúzáson, soha nem lehet tudni.
De az is lehet, hogy a nagybácsi számát adta meg, aki egy 180 kilós szumó bajnok.
:0)

Ward Angelus ·
Ha ilyen hosszú pillanatokat, hosszú összenézéseket írsz le, olyan történetet, amiben nem a dialógus, dominál, hanem a pillanatot akarod átadni, akkor használj hosszabb leírásokat. Hosszabb mondatokat.

Tudod milyen volt az egész. Ülök. Meglát. Visszanézek. Tetszik. Odamegyek. Megadta a számát. Elköszönt.
Csak tények, és pont a mögötte lévő érzelmek hiányoznak, amiért drukkolnék nektek. Én például nem tudom, hogy néz ki az Oktagon és a Blaha. Sőt még azt se tudtam meg a lassú villamosos zötykölődés közepette, hogy milyen évszak van.

Ne csak tényeket írj le. Add át, amit a karaktered érez.
efemme ·
értem mire gondolsz, de én nem az érzéseimet akartam leírni. kölönben is...
miböl gondolja bárki, hogy ez megtörtént?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: