Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A sötét lovag

A városra ereszkedett sűrű köd fehér tejként kavargott a sötét éjszakában. A sikátor pocsolyáiban tocsogó léptek elhaltak a néhány utcányival arrébb zajló kocsmai mulatozás hangjai között. Az erős karok közt vonagló test tehetetlenül sodródott a sötétség mélyébe. A rémült leányszemek könnyezve ugráltak a négy férfi között. Amazok szemében őrült, kéjes öröm tükröződött.
- Hiába ellenkezel drágaságom – mondta az egyik. – Itt úgysem figyel rád senki.
A lány szemébe könnyek tódultak. Nem tudta elhinni, hogy vele is megtörténik. A városban az utóbbi időben több fiatal lány esett áldozatul néhány vadállatnak, akik, miután kedvükre elszórakoztak az áldozatokkal, több késszúrással hagyták hátra őket a várőrségnek, akik már semmit sem tehettek.

Miközben rángatózva próbált kiszabadulni a testét szorító kezek közül, be kellett látnia, hogy sehogy sem menekülhet a megszégyenítés, és a fájdalmas halál elől. De nem adta fel. Ekkor a kezek hirtelen a nyirkos földre taszították. Az egyik hátrafogta a fejét, és durva, koszos kézfejével befogta a száját. Kétségbeesve próbált sikítani, de az erős marok miatt csak halk nyöszörgések hagyták el a száját. Az elé leguggoló férfi kezében egy kés pengéje villant meg a sápadt holdfényben.
- Ha kiáltani mersz, elvágom a torkodat.
Az áldozat teste merevvé vált a rémülettől, és szipogva tűrte, hogy a kés felszakítsa a ruháját a hasától a mellkasáig. A férfi elvigyorodott:
- Jól van. Hidd el, még lehet, hogy élvezni is fogod négy ilyen úriember társaságát.
Erre három társa felvihogott, és még jobban leszorították a lányt. A késes férfi átadta egyik oldalsó társának a fegyverét, majd kezeit a lány felszaggatott ruhája közé tette. Vigyorogva kacsintott a többiekre:
- Ekkora formás mellekért az életemet is odaadnám.
- Ahogy óhajtod! – Az érdes, rekedtes hang néhány méterrel a fejük fölül, az egyik ház oldaláról jött. Mindnyájan feltekintettek, de a sötétben nem tudtak kivenni egyetlen alakot sem. A süvítő hang után visszanéztek a lányra, majd ijedten kiáltottak fel. Az ott guggoló társuk fejét kis nyílvessző járta át. Épp idejében néztek rá, hogy fejét még lássák az utca köveihez koppanni.

Tompa puffanás hangzott a hátuk mögött, és mikor már kissé ijedten odapillantottak, egy talpig feketébe öltözött lényt láttak maguk előtt felegyenesedni. A fejét beborító fekete álarc mögül veszélyesen izzó szempár meredt rájuk. Teljesen fegyvertelennek látszott. Egyetlen furcsaság az egész alkarját védő két csuklópántszerű tárgy, melyeken három-három kiálló, hátrafele görbülő hegyes karomszerű képződmény látszódott.
A lény megindult feléjük. Mindannyian kardot rántottak, de a jobboldali fickó éppen csak elkezdte kihúzni a kardját hüvelyéből, mikor fejét hátravetve hanyatt esett. Társai ijedt szemeiket ráhelyezve észrevették a kis négyszögű csillagot, mely félig állt ki a bal szeme közül.

Mire visszafordultak, az idegen ott állt előttük. Egyszerre csaptak rá kardjukkal, de egyiküket az alkarján lévő fémmel hárította, míg a másik elől teljes egészében ki tudott térni. Előbbit egy jól irányzott gyomorrúgással távolította el magától, majd leguggolva kitért a másik újabb csapása elől, és két kézzel mért ütéseket a mellkasára.
Társa csak azt látta, hogy a sötét lény előtti ember összecsuklik, és nem mozdul többé.
Magasba tartott karddal rohant rá, de kardcsapása megállt annak alkarjain. A pengéje beszorult a két egymás mellett tartott alkar karmai közé, és az idegen kezeinek erőteljes széthúzásával, eltörte a közé szorult pengét.
E folyamat közben látta meg a bandita, hogy mitől esett össze az előbb a társa: ellenfelének tenyerében hegyes mászó-karmok csillantak meg, vértől szennyezve.
De a felismerés szikrája éppen csak meggyúlt agyában, mikor az erős kezek megragadták, és vállába szúró fájdalom hasított. Egy pillanatra súlytalan volt, és távolodni látta magától a lényt, majd mikor a teste nagyot koppant a sikátor egyik házának falán, elvesztette az eszméletét.

Az ijedt lány pár méterrel arrébb kuporgott a fal tövében, és összerezzent az ernyedt test puffanására, ahogy az a falról a földre esett. A sötét alak ekkor rávette a tekintetét:
- Most már minden renden lesz – mondta a rekedtes hang, és a lény felugrott egy ház oldalára, majd pillanatok alatt eltűnt a tetőkön.
A lányból ekkor tört elő az első erősebb hang, miközben elsírta magát. A hangra pár perc múlva felfigyelt egy éppen hazafelé igyekvő lakos, akinek jóvoltából hamarosan kisebb tömeg gyűlt a sikátor környékére, melyet csak nehezen tudott áttörni a megérkező, és az események előtt értetlenül álló várőrség.
Hasonló történetek
16287
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
6618
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Narim ·
Igazad van, Paradicsom, tényleg valakiről mintáztam a karaktert, de nem nyert a feltételezés :)
Majd a folytatás után tippelj újra, ok? :)

Paradicsom ·
Oké, addig csöndben maradok. :yum:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: