Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
kivancsigi13: Ma jó napom van. Nem rég olvas...
2024-09-24 22:53
91esfiu: Egész jó kis sorozat, szépen f...
2024-09-24 21:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A sors néha nem tudja....

Bev a nappali és a hálószoba között szinte már kikoptatta a nemrég lerakott padlót. Annyira várta haza barátját, , hogy minden másodperc egy órának tűnt. Pedig csak egy egyszerű szakmai konferencia, ráadásul alig három napot volt távol mormolta magában. De érezte, hogy valami történt. Nem tudta, mi az oka, miért érzi, de úgy érezte, ismét működésbe léptek a csalhatatlannak mutatkozó női ösztönök. Már egyszer megtette, ha jól belegondolok már majdnem kétszer. Bár ahogy párja kapcsolatuk elején egy jól sikerült éjszakai mulatozás és az utána kiderült csók után fogalmazott ez még nem megcsalás. Fura állatfaj a férfi...mikor jön már...végre az autó. Igen, ez ő!
- Szia Kedves!
- Szia Egérke! a megszokott köszöntés olyan jól esett, mintha egy évtized telt volna el legutóbbi találkozásuk óta. milyen volt a konferencia? Bev hangjából őszinte kíváncsiság csengett, de érezte, nem mindent szeretne tudni.
- Elment, a szokásos unalom Bev-nek hirtelen eszébe jutottak azok a hosszú órák, amíg a férfi hívására várt. Még az sem hatotta meg párját, amikor megírta sms-ben, nagyon beteg, nagyon szeretne vele beszélni. Tom éppen a bőröndjét igyekezett kirakodni, amikor megcsörrent a telefonja. Bev a szoba túlsó felén is jól halotta a női hangot. A beszélgetés kicsit feszélyezett, de kedélyes volt. Amikor a férfi befejezte a beszélgetést, a lány ismét megérezte azt a furcsa és egyáltalán nem kellemes remegést a gyomra tájékán.
- Kinek hiányzol máris? a beszélgetésből egyértelműen kiderült, a hívó is részt vett a hétvégi találkozón.

- Ó, csak az egyik szervező, utánam szólt, hogy ott felejtettem néhány dolgot, de majd lejuttatja valahogy.
- Milyen kis figyelmes Bev hangja kajánul csengett, s rögtön meg is bánta, hogy már megint nem tudott uralkodni magán. A napok csendesen teltek, ám az érzés, hogy valami történt a férfival ezen a hétvégén egy percre sem hagyta nyugodni a lányt. A vívódás eredményeként pedig arra vetemedett, ami még őt magát is megbotránkoztatta. Nem azért, mert még sosem tette. Nem. A férfi telefonját már korábban is nézegette, így derült fény legutóbbi félrelépésére is. Ám akkor egy életre elhatározta, ilyen újra nem fordulhat elő. De ez most más, ez létkérdés. Nem engedheti, hogy újra megtörténjen. Remegő kezekkel vette kezébe a telefont és megtalálta azt, amire a legkevésbé számított...az üzenet nagyon egyszerű volt, de nagyon sokatmondó : `Nagyon szeretlek, nagyon hiányzol, nagyon kívánlak`. Megfordult a föld. Vége mindennek.

Bev szeretett volna mindent elfelejteni. A legfontosabb pedig az volt, hogy senki ne tudjon semmit...a hetek gyorsan teltek, vőlegénye kapcsolata már egyre nyilvánvalóbb volt. És úgy tűnt, egy kicsit sem próbálja titkolni. Sőt Bev folyamatos faggatózása és a férfi kifejezése szerint hisztizése a legrosszabbat eredményezte. A férfi mind jobban ragaszkodott ahhoz a nőhöz, aki szép volt, hosszú combokon tipegett be az életébe és persze a legszebbet nem ezzel adta. A legszebb az új, az ismeretlen, a tiltott...

folyt.köv.
Hasonló történetek
10341
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
4059
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Timpanon ·
Szépen indul, kíváncsi vagyok, merre kanyarodik.
Felmerült bennem, ha nem titkolózik a férfi, miért nem kérdez rá a nő, illetve mit jelent a nem titkolózás...?

triklovic ·
Nekem tetszett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: