Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A múlt és jövő könyve

Felcsapom a múlt könyvét - a jövőbe nézek.
Karma.
Merev elképzelések, sivár képek, formátlan eszmék tűnnek fel. Sok-sok miért és megannyi talán. Csupa csalódás, még több lemondás… A múlt kudarca- a jövő kilátástalansága.
Remény. Félelem. Üresség.
Gondolatok folynak a sorok között. Tettek, történések, célok és be nem teljesült álmok.
Karma.
Dogma. A hit, a meggyőződés, vagy éppen a kétség… de legtöbbször csak kudarc. Szeretett eszmék, melyek a maguk hatalmasságában és örök változásában fulladtak meg. Szép volt- rút lett.
Karma.
Nem tudható, hogy van-e eleje és lesz-e vége, a sorok mégis az első oldalon kezdődnek és az utolsón halnak meg.

Változás. Milyen más minden, ami a sorokban olyan egyértelműen cseng. Ma ez, holnap az. Hiányzik a lélek, mely akkor volt, de ma már csak a jelen sorokat élteti. Mondja, hogy írjak; kéri, hogy érezzek; segít, hogy emlékezzek. Emlékezzek a sorokra, melyek a múltról szólnak, és a jövőt idézik.
Karma.
Régen volt igazságok mára már halvány fénnyel égnek. Fakó hazugságok, amik szemünk előtt újra élnek, hogy mutassák: nincs norma, nincs igazság, mely kívülről születik és rajtad követeli beteljesülését.
Karma.
Szemét! Kacat! Üres sorok az űrről. Nehéz elhinni, hogy én vagyok a sorok mögött. Tudván, hogy magam írtam meg keserű jövőm.
Karma.
Csupa-csupa szivárvány. Élet, ami a halálról szól. Gyűlölet, ami szeretni tanít. Félelem, ami erőt ad. Pofon, ami gyógyít. Sorok a múltban, melyek a jövőről írnak.
Karma.

Tisztelnem kéne azokat a peckes betűket. Fejet kéne hajtanom előttük és-és beismerni, hogy legyőztek…
Beismerni, hogy legyőztem magam.
Vajon gondoltam akkor, hogy milyen keserű lesz a falat, melyet múltam könyv felett majszolok? Vajon gondoltam volna, hogy a boldog pillanatok, a jövőben csak undorító festmények formájában fognak lógni szobám sötét falán? Vajon sejtettem, hogy ilyen kritikus fogja kiértékelni azt, ami volt s mi vagyok? És ha tudtam volna, mást írok a könyvbe? És, ha mást írok bele az változtatna azon, ahogyan most érzek?
Talán- Talán nem.
Megannyi kérdés, mely máris a múlté és megannyi válasz, ami csak a jövőben kristályosodik ki.
Karma.
Bűn.

Nincs értelme ennek a szónak. Nincs jelentősége a mögötte lévő tartalomnak. Ami ma bűn, az holnap erény. Hogy bűnös vagyok-e, azt legkésőbb a világtól fogom megtudni, de addig is én tudom… És míg bevallom saját bíróságom előtt, hogy én öltem meg magam, addig is sírok még itt csendesen…
Mert mit ma elsírok, holnap már csak a múltam lesz…
Ami mégis a holnapot írja.
Karma. Karma. Karma.

GG. 1999.
Hasonló történetek
10352
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
4613
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Papó ·
Felvállalom, hogy korlátosak agybéli képességeim, de ennek az írásnak az üzenete nem ért el hozzám. Sem konkrét tartalmával, sem szimbolikusan, sem hangulatával.
Kíváncsivá tettél, de nem tudom megfejteni a jelrendszered.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: