Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Éva596: A Szepetneki családról szóló s...
2024-09-28 11:44
Dicsakli: Szeretném megkérdezni, hogy az...
2024-09-28 05:55
SexyBayonetta: Eddigi legjobb erotikus, leszb...
2024-09-27 22:44
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Meghasadt Szív Szigete

I. Az ígéret
- Szívem örökkön örökké a Tiéd – mondta a lány.
- Szíved örökkön örökké őrizni fogom – válaszolta a fiú.

II. A szakítás
Reggel a lány egy levelet talált ajtajuk előtt, ez állt benne:
„Szívedet elvesztettem, már egy másik szívet őrzök, sajnálom.”

III. Az este
A lány lelkét felemésztette a fájdalom, késő estig csak sírt és sírt. Amikor elaludt, kicsorduló könnyei elnyelték őt...

IV. A Meghasadt Szív Szigete
A lány felébredt, de nem az ágyában találta magát. Arcát különös, sós víz mosta. Egy parton volt. Körülnézett, a látvány elszomorította, úgy érezte, mintha a saját érzelmeit tükrözné a táj. Már vagy egy órája lehetett ezen a különös, borzalmas helyen, amikor egy ösvény felé vette az irányt, nem érdekelte, bármilyen sötét is az. Közepére érkezve, egy szikladarabra lelt. A szikla szív formájú volt, ami meghasadt, omladozott. A lány ekkor döbbent rá, a saját világában van, ahol az erdő gondolatai képmása, a tengervíz saját könnyeinek kelyhe, a szikla pedig egyenlő a szívével. A gondolattól megszédült és azon nyomban mély álomba esett.

V. Hazatérés
Kinyitotta a szemeit. Ismét a jól ismert szobájában volt. Érdekes módon a fájdalma enyhült, bár még kisebb nyomást érzett. A lány rájött, nem szabad mindent feladni azért, mert meglátta az Élet árny oldalát, hiszen még fiatal és még rengeteg lehetőség, és csodálatos, új szerelem vár rá.
Hasonló történetek
5574
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
3208
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

cicamica89 ·
nem rossz! szerintem a hazatérés kicsit elhamarkodott, de a mondanivaló, és maga az álom nagyon tetszik! gratulálok!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: