Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A katona

A nap sugarai beragyogták a zsúfolt teret. Nehéz vízpára szállingózott az ég felé. A környező park fáinak árnyékai csak merészebb álmaimban értek el hozzám. Sötét, masszív egyenruhám alatt a vízcseppek akadálytalanul gördültek alá. A vállamra vetett nehéz fegyver alatt gerincoszlopom meggörnyedni kényszerült. Sisakomba bújtatott fejem éppen felrobbanni készült, és úgy éreztem, mintha a föld izzana, és egyben imbolyogna is alattam. A forróság lassan már elviselhetetlen volt. Viszont ahogyan körülnéztem a feldíszített századon, tiszta uniformisokon, kifényesített csizmákon; a bátor lelkeken, akik büszkén emelik magasra a fejüket; mégsem éreztem magamat fáradtnak. Ekkor a távolból ütemes dobpergés és diadalmas trombitaszó hallatszott felénk, mire nekem akaratlanul is mosolyra húzódott szám. Amint a férfihangok sokasága egyszerre nekikezdett az indulónak, szívem szárnyra kélt és hangtalanul suhant tova egy másik világba. Az ének hangja alatt dübörgött a tér. De ez sem tartott örökké, véget ért a nóta. Arra a pár másodpercre, amíg meg nem szólalt a tábornok, nehéz, nyomasztó csönd ereszkedett ránk. Mély hangjából szavakat nem tudtam kivenni. Azt hiszem, egy kicsit meg is szédülhettem közben. Füleimben dübörgött a vér, érzésem szerint arcom bármelyik pillanatban lángra lobbanhat. De ekkor odalépett hozzám a megviselt alak, és feltűzte a rendfokozatot. Szemeimet lehunytam és nagyot nyeltem. Én voltam a katona, akinek rangja lett.
Hasonló történetek
3918
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
4143
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Érdekes a témaválasztás. Ma már - bizonyos esetek kivételével - kevésbé gondolunk hősökként a katonákra, ezért az a pátosz, ami körüllengi az éppen avatott tisztet, kicsit túlzás, de ez nem von le az értékéből. Néhány érthetetlen kép ennél jobban zavart, pl. "... árnyékai csak legmerészebb álmomban értek el hozzám." A rejtélyes módon, távolból "felénk" hallatszó trombitaszó, és a sorban-állva mosolyra húzódó száj szerintem felesleges gubanc. Ilyenek miatt nem sikerült maradéktalanul átérezni a mondanivalót, egyébként tetszett.

Alexandra007 ·
Egész jó lett..:D ;)
Am valaki megtudná mondani ha írok egy történetet erre az oldalra és beküldöm akkor mikor kerül ki?? :)
Előre is köszii..:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: