Az ég vörös, talán a naplementétől, de valószínűbb, hogy a lassan megalvadó vér párája s milliónyi halálhörgés artikulálatlan nyögései színezték ily csodálatosra. Az égett emberi hús bűze lassan kiirt minden más illatot mit érezni lehetne s lassan megőrjít. Felállásra késztet.
Sártól és emberi vértől mocskosan kelek fel, a kezemről borzasztó kis csíkban folyik le a vér. A remény, hogy megmeneküljek már olyan kicsi, hogy számba sem veszem. Sápadtan a sok vértől, de sétálok, nekem miért nincs semmi bajom? Bárcsak emlékeznék mi történt. Csak egy nevető kislány arca villan be és valami villanás, és itt a filmszakadás, másra nem emlékszem és itt vagyok élve, úgy néz ki egyedül.
Hirtelen egy emberi hangot hallok, rohanok. Egy összeégett, vérző ember előtt ér véget az utam. Nem tudtam elfojtani a belőlem előtörő undort. Csak megvetően néztem a haldoklót, a halál bűze lassan elborította az elmém. Letérdeltem a sebesült mellé, segélykérően nyújtotta felém a kezét egy újabb sorozat nyögéssel kisérve, míg én a hátam mögé tartott kezemmel egy nagy üvegszilánk után kutattam, sikerrel. Az ember kiköpött egy kevés vért és tovább hörgött. Én felemeltem a fejem mellé az üvegpengém, végtelen pillanat volt, ahogy a szemébe néztem, ahogy láttam a rémülettől kitágult pupilláit. Csak álltunk így egymással szemben, a fülsüketítő csendben. Majd elmosolyodtam szinte biztatóan ördögi mosollyal, ő is megengedett magának egy mosolyt. Nem kellett volna.
Lesújtottam, csak nyekkeni tudott s újra kiült arcára az előző félelem, de én már csak nevettem, élveztem, hogy elpusztíthatom e szörnyet a világból, ezt a túl emberi embert. Újra beledöftem az üveget, majd megint és megint és megint. Az arcomat már beterítette a vér eltűntetve a sár utolsó cseppjeit, szórakozottan szúrtam bele még egyszer, utoljára.
Lenyaltam a szám széléről a vért, s felnevettem az ég felé, ahol fölöttem még sötétebb lett minden, a férfi meghalt, de én már csak nevettem földön túli, mennyeknél is feljebbvaló boldogsággal, addig a testből egy halványszürke árny emelkedett ki s sikoltva foszlott semmivé.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2004-06-05 00:00:00
|
Novella
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások