Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A halál után

A férfi arra ébredt, hogy egy szobában fekszik. A fejében kavarogtak a gondolatok. Fejét félrefordítván kábán nézett keresztül a szobán. Sok fura szerkezetet látott – Mintha már jártam volna itt- gondolta.
Az ablakon halovány fény szűrődött be. Vágy fogta el, hogy kinézzen rajta. Megpróbált felülni és akkor fájdalom járta át a testét. Az oldalán óriási seb tátongott.

A fájdalomtól visszazuhant, s most már a feje is zsongott. Nem tudja, hogy hol sebesült meg, nem is gondolkodott rajta. Erőt vett magán, összeszorított fogai között éles sziszegés szűrődött ki, de sikerült. Még egyszer végignézett a szobán, s hirtelen rohanták meg a tárgyak nevei: röntgen, EKG, infúziós állvány, műtőasztal. Amíg ezeket végiggondolta valamiféle páni félelem fogta el.
Összekuporodott az asztal közepén, s ideges pillantásokkal pásztázott végig még egyszer mindent, majd kitört belőle:
- Nővérke! Nővérke! Nő…- de a hangja elcsuklott.
Nem jött senki. Tovább szipogott egyedül az asztal közepén.

A fény egyre jobban sütött be az ablakon, behallatszott a szélsusogás és friss illatokat hozott be a szél. Félénken kihúzódott az ágy szélére, s a padlóra bámult.
- Hideg a kő – gondolta. - Sehol egy papucs.
Majd a bal lábát óvatosan kinyújtva megérintette a talajt.
- Tévedtem –lepődött meg – s magabiztosan termett talpon.
Lassú léptekkel elindult a fény felé. Az ablakhoz érve nyújtózott. De azzal a lendülettel, amivel kinyújtotta kezeit ismét végigjárta a fájdalom.
- a seb- sziszegte, majd egy fájdalmas mosolyt küldött a világ felé.
A szobai csenddel szemben kint nyüzsgött a világ: fák lombjai bólogattak, vidám gyerekek rohangáltak, öreg nénik galambot etettek.
A szemlélődést az ajtó nyikorgása zavarta meg. Egy nővérke jött be. A nő észre se vette. Mellé lépett. Egy nagyot sóhajtott…. Majd bezárta az ablakot. Kiment.
- Észre sem vett.
A férfi visszafordult az ágy felé, s egy testet látott rajta. Közelebb ment.
- Ez az arc, ez a kéz. Hisz… hisz ez-ez én vagyok.
Megszédült: ismét lekucorodott, de most az ágy mellé. Pityergett és nem értett semmit. S mindaddig ott ült, amíg nem érezte, hogy lebegni kezd, sőt emelkedik, s eggyé válik a világgal.
Hasonló történetek
7433
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
4780
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Jade... ·
Kedves Mélypat! Én meg peretlek. Olvasni is meg úgy egyébként is! :heart_eyes: :blush:

Mélypat ·
Köszi az eddigi véleményeket. Várom a továbbiakat, mindenféle építő kritikát elfogadok.
Köszi

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: