Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A gangbang szabályai

Írta: spitdoesntcount

 

Üdvözlet, kedves olvasók! 28 éves nőként megkért az egyik ismerősöm, hogy részt vennék-e egy gangbangben, és azóta is komolyan gondolkodom rajta. Azt mondta, akár hat pasi is lehet ott, ha akarom. Úgyhogy összeírtam pár dolgot, és szívesen várom a javaslataitokat is.

 

Íme:

 

A gangbang szabályai:

- A puncimba és a fenekembe csak óvszerrel lehet hatolni

- A fenekembe hatolásnál bőségesen kell síkosítót használni (lásd a szerző nevét)

- A fenekembe ne hatoljon egyszerre két fasz 

- Nem lehet sem a puncimba, sem ráélvezni

- Nem lehet a fenekembe élvezni

- A körmök legyenek a lehető legrövidebbre vágva

- Nem csinálom seggből szájba

- Ha a fenekemből át akarják tenni a puncimba, óvszert kell cserélni

- Ne legyenek horzsolások vagy egyéb szexsérülések a vállam fölött

- Semmi vér! Se harapástól, se csípéstől, se csapkodástól se keféléstől

- Nem lehet sem fotót, sem videót csinálni; a telefonokat és egyéb eszközöket el kell rakni

- Zuhanyozás és szőrtelenítés előfeltétel

- A biztonsági szavam: KÉK vagy háromszori fejrázás

 

Amit szabad:

- Csapkodni a fenekem vagy a combom

- Húzni a hajam

- Rámköpni, beleértve a puncim, fenekem, cicim, arcom és a szám

- Csapkodni az arcom vagy a mellem

- Ujjazni, max. négy ujjal

- Fojtogatni

- Egyszerre dugni a puncim és a fenekem (Egy farok ide, egy oda)*

- Két fasszal dugni a puncim

- Két fasszal dugni a puncim, eggyel a fenekem

- Dugni a szám, mélytorkozni, befogni az orrom

- Lefogni, széttárni a lábam, karom

- Ráélvezni az arcomra, szájamra, mellemre, hasamra, hátamra, seggemre

- Anyanyelveden beszélni hozzám

- Ribancnak, kurvának, szukának stb. nevezni

 

El kell mondanom, hogy végigböngésztem a reddit /r/sex fórumát és a FAQ-t, gangbang tanácsokért, és elég keveset találtam. Ezt a listát a kommentek, személyes kívánságaim és netes gangbang-blogok alapján állítottam össze. Szívesen várok bármilyen tippet vagy javaslatot, akár a szexre, akár az esemény biztonsági és egészségügyi aspektusaira vonatkozóan.

 

Tudom, hogy a gangbang egyik vonzereje a résztvevő anonimitásában rejlik, de ez esetben már ismerek két férfit közülük. És megbízok bennük. Nemrégiben volt egy szendvicsem velük, és egyszerűen csodás volt! Azt is olvastam, hogy érdemes egy barátot magunkkal hívni, hogy gondoskodjon a biztonságunkról. Esetleg van valami, amit kihagytam és érdemes felvennem a listára?
Hozzászólások
Adriana Motta ·
Pavlov: A gangbang szabályai - Te jó ég!!! Ha ez alapján gangbang partira indulsz, hatalmas meglepetés fog érni! Egy szub, alávetett nő várja majd, hogy több férfi megalázza. Azt írtad a bevezetőben, utánanéztél. Minek? Mert sem a többesszexnek, sem a BDSM-nek nem sikerült. Ilyen felkészültséggel kizárólag félrevezeted az olvasóidat.
Pavlov ·
Bocs, hogy nem úgy van minden, ahogy a könyvedben. Legközelebb azonnal linkelem is, hogy minél többen megvehessék Az Igaz Utat, Ahogy Adriana Leírja a Gruppent. Köszi a trollmarketinget, Emese.

Pumpkin ·
- Két fasszal dugni a puncim, eggyel a fenekem -------- Kérdem én, ez egyáltalán kivitelezhető? :D
naiv1966 ·
Láttam már olyat.... elég érdekes elrendezésben.
Pumpkin ·
Hát úgy kell nekik, ennyi pasi egy nőn...... :D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: