Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Banda - 1.rész

Még emlékszem a pillanatra, amikor a Savvy összeállt... Amikor 8 évvel ezelőtt megismertem Őt... Tudom, Ő máshogy érzett, de nekem akkor is tetszett. Az a szőke haj, sötét barna szempár... Hogy is volt? Ja, igen!
  Sunny-val táncórán voltunk, Mrs.Graham táncóráján. Mindig elviselhetetlen volt! Alan a zongoránál ült, ahol a szokásos baletthez tartozó dallamot kellett játszania, viszont néha fel kellett rázni az órát. Pontosan 9:24 perckor betoppan az óránkra Drew és Andrew. Meg akartak lógni az úszásórájukról. A fiúk beálltak balettozni, de nem tudtuk a lépéseket.
 
-Nem helyes a magas szőke srác? - kérdezte tőlem halk hangon Sunny.
 
-Szerintem...Nem! Nem helyes! - gondolkoztam el rajta.
 
-Shaylen! Észreveszem, ha hazudsz! - mondta ki hangosabban, így már a fiúk is tudták a nevem...
 
-Sunny Parks, Shaylen Carroll, Andrew Stern, Drew Reinartz és Alan Shaw jöjjön az irodámba most azonnal! - szólalt meg a hangosbemondó.
 
  Bementünk a Mr.Pesckow irodájába, ahol megtudtuk, hogy Mr.Moody-hoz kell mennünk iskola után dolgozni, mert már azelőtt is elkaptak minket, de akkor vagy Sunny-t és engem kaptak el vagy a fiúkat.
 
  Mikor Mr.Pesckow kiengedett Sunny-nak el kellett mennie, mert a szülei felhívták, hogy vigyázzon az öccsére. Elmentem az öltözőbe, átöltöztem, majd a szekrényemhez siettem elrakni a cuccomat.
 
-Szia Shaylen! - szólított meg a szőke srác.
 
-Szia öhm... - nem tudtam a nevét, nem is ismertem nagyon...
 
-Andrew! Andrew vagyok. - vágott közbe.
 
-Andrew... - mondtam ki magamban a nevét.
 
-Hát... Nekem órára kell mennem. Szia! - köszönt el.
 
-Szia Andrew!! - mondtam mosolyogva, majd felcsillant a szemem... A szeme megbabonázott. Azok a gyönyörű barna szemek... Andrew, a szép szemű idegen...
Hasonló történetek
6599
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
10158
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: