Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

5 évvel ezelőtt

Hózápor, hangos dudálás, sikolyok, hatalmas robaj majd egy felvillanó fehér fény. Ezek az utolsó pillanatok, amikre emlékszem. Aztán teljes sötétség.
* * *
Egy fehér ruhás nő állt az ágyam végében, mellette egy férfi. "Mit akarnak ezek? Hol vagyok?". Kérdeztem magamban, nem volt erőm megszólalni. Fel akartam ülni, de a nő nem engedte. Szófoszlányokat értettem csak meg..."feküdj...". Engedelmesen visszahanyatlottam az ágyra. Még mindig nem fogtam fel, hogy mi történt. Hallottam, hogy valamit beszélnek egymással. Kicsit kinyitottam a szememet. Nagyon komoly az arcuk. A férfi valami dossziét tartott a kezében, közben engem figyelt. "Hol vagyok?" kérdeztem erőtlenül. Az orvos válaszolt: "Ahhoz képest, hogy kómában volt két napig, egész jól van. Ez jó hír!" Olyan értetlen arcot vághattam, mert az orvos rögtön hozzátette: "Kisasszony, maga egy kórházban fekszik. Két napja hoztuk be." Erre felkaptam a fejemet:
- Miért?...Mi történt?
- Maguk súlyos autóbalesetet szenvedtek.
Ekkor, mint a villám, úgy bukkant fel néhány halvány, elmosódott kép. Egy teherautó, benne egy alvó sofőr. Ez minden, ami még eszembe jutott. Abban már nem voltam biztos, hogy utazott-e valaki velem... Újabb kép lebegett előttem. Egy lány, aki erősen kapaszkodik a kocsi kallantyújába és segítségért kiabál. Azt tudom, hogy ő mögöttem ült. Ha ő mögöttem ült és én az anyósülésen ültem, akkor valaki más vezette a volánt. De ki? Nem emlékszem.

Az orvos most odalépett hozzám és megfogta a kezemet.
- Figyeljen ide kedvesem! Legyen erős, nagyon nagy lelki erőre lesz szüksége, hogy végig hallgassa.
- Ne köntörfalazzon. Térjen a lényegre!
- Szóval...Aki a volánt vezette, a vőlegényét életveszélyes állapotban hoztuk be. Megpróbáltuk megmenteni...
- Ne folytassa! Ne folytassa! Menjen el innen, hagyjon békén! - hisztérikusan ordibáltam az orvossal. Értettem, mi történt. Nem kellett, hogy kimondja: "A vőlegénye meghalt."

Miért pont ő? Miért, miért, miért? Egész éjjel ez a kérdés zakatolt az agyamban. Az élet miért ilyen kegyetlen? Hiszen nem tett ő semmi rosszat, nem ártott senkinek. Egyszerűen csak szeretett. És én is szerettem, borzasztóan. Nem bírtam felfogni, hogy nincs többé. Nem érinthetem meg, nem adhatok finom kis csókokat az arcára, nem beszélhetek hozzá és nem hallhatom megnyugtató szavait, amikor esténként hazatérek a munkából. Az éjszakát végig zokogtam. A nővér több adag nyugtatót adott be nekem, de ez mind nem segített. Nincs gyógyír az én fájdalmamra. Annyira elmerültem a gondolataimban és a sírásban, hogy észre se vettem, hogy Zita, a barátnőm betámolyog a szobámba. Csak segítséggel tudott menni. Nagyon le volt gyengülve szegénykém. Nem szólt egy szót se, csak leült az ágyam mellett levő székre és intett a nővérnek, hogy menjen ki. Nem szólt egy szót sem, csak átölelt, én is őt. Már ketten sírtunk az elsötétített kis szobában. Órákig hullottak a könnyeink, mikor egyszer csak elfogytak. Nem maradt más hátra, csak a hatalmas, kínzó, gyötrő fájdalom.

Anyát másnap reggel értesítették, hogy felébredtem a kétnapos kómából. Hozott egy bőröndöt, aminek rögtön meg is mutatta a tartalmát. Nem akart ő semmi rosszat, hiszen nem tudhatta, hogy azt a törölközőt is a páromtól kaptam. Mikor megláttam, mintha tőrt forgattak volna a szívemben. Kezembe vettem és beletemettem az arcomat. Újra elkezdtem hullatni a könnyeimet. Nem bírtam visszafojtani, nem si akartam. Anya még nem tudta, hogy mi történt, csak később mondtam meg neki.
- Mi a baj, mi történt? Nem értelek.- szegényt teljesen megrémisztettem.
- Nincs többé... Itt hagyott, elment... örökre. - ekkor már tudta, hogy ki miatt sírok.
Megpróbált vigasztalni, de engem nem lehetett. Annyira szerettem, amennyire más nő nem szerethet egy férfit.

A baleset estéjén kaptam tőle egy meseszép nyakláncot. Mikor felcsatolta a nyakamba, megcsókolt és azt súgta a fülembe, hogy soha nem hagy el. Akkor mégis miért hagyott itt? Ez az utolsó emlék fáj a legjobban.

A temetést végigsírtam. A legtöbben csak a szokásos részvétnyilvánítást mondták el nekem. "Sajnálom! Fogadd őszinte részvétemet!" ezek a szokásos, üres mondatok hangzottak el. Mit ér az, ha sajnálják. Alig ismerték. Azt hitték, mindent tudnak róla, de tévedtek. Az életét egyedül én ismertem igazán. Az ő nyitott naplója maradok örökre. Soha nem felejtem el. Nem, ha akarnám se tudnám kútba dobni az emlékét.

A baleset óta 5 év telt el. 32 éves lettem. Sok minden változott, de egyvalami nem. Az iránta érzett szerelmem. Találtam egy férfit, aki elvett feleségül, de őt nem szeretem úgy, ahogyan öt évvel ezelőtt szerettem az igazit és még mindig szeretem. Sokszor eltűnődök azon, hogy vajon a mostani párom el fog-e hagyni. Lehet, hogy egyszer megcsal, vagy őt is elveszi tőlem az élet. Ezt sajnos nem tudhatom előre. De egyvalamit megtanultam. A sors a leghatalmasabb és legkegyetlenebb dolog a világon.
Hasonló történetek
7214
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
4419
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Ria ·
Még most is borsódzom, pedig már eltelt pár perc, hogy elolvastam a történetedet...
Annyi gondolat kavarog bennem...

Néha elgondolkodom azon, hogy az élet igazságtalan-e, tényleg, vagy mégsem??? Hiszen ad nekünk egy örök szerelmet, egy érzést azzal, hogy elvesz tőlünk Valakit...De ezt csak akkor érezzük, ha elveszi... Ha nem, akkor lehet, hogy elhagynak, megcsalnak és sohesem érezzük át ezt a csodát, ezt az érzést...a hiányát Valakinek...

jobb, ha nem megyek bele, mert sohasem érne véget...

Nem tudom azt mondani Neked, hogy szép történetet írtál, és én sem tudok gratulálni...:(

Remélem, hogy megtaláltad a boldogságot, ami kicsit kárpótol, és hogy nagyon szeret Téged, és sohasem hagy el,.. Ő, az a Másik...!

hullócsillag ·
Nem régen olvastam el egy könyvet Csernustól: Bevállalja?
Egy idézet jutott eszembe, ami megmagyaráz egy dolgot. Azért fáj az elvesztése, mert nem lett lezárva, csak abba maradt. Még csak esélyt sem kaptam, hogy meg tudjam, mi lett a vége. Ez az ami iszonyú rossz.
Azon tűnődöm, hogy miért halt meg, mit követett el? Miért éppen Ő, aki szeretett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: