Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szex a boltban!

Szintén az interneten ismertem meg egy bp-i hölgyet, akivel már az eslő találkozás után az ágyban kötöttünk ki. Igazából semmi extra, bár minden megtörtént, aminek ilyenkor meg kell történni.

Pár hét múlva ismét Bp-en jártam és ellátogattam az említett hölgy munkahelyére. Egy ruhás butikban dolgozik, ahol elsősorban fehérneműk kaphatók. Épp volt egy vendége amikor beléptem. Szép nyugodtan megvártam, amíg elmegy, majd a nyitva táblát elfordítottam és mondtam a hölgynek, hogy most itt az ideje, hogy megtörténjen az, amiről annyit mesélt.

Történetesen nagyon sokat álmodozott arról, hogy valakivel a boltban szeretkezzen. Amint visszaértem hozzá, már kigomboltam a nadrágomat és elővettem a dákómat. Ő pedig nagy nevetve elmarkolta, és modta, hogy csak egy gyors szopásra van idő, mivel akármikor benézhet a tulaj. Beültetett a pult mögötti székbe és nagy buzgalommal szopni kezdett. Gondoltam ne csak nekem legyen jó, megkértem cseréljünk kicsit helyet és csak a bugyit húzta le, a szoknya maradt. Bebújtam a combjai közé és azonnal éreztem, hogy nagyon be van tüzesedve. Elég volt az egyik ujjammal kicsit hozzáérni, már kéjesen mozgott is a széken. Természetesen megkívántam a nyalakodást. Feltűrtem a szoknyáját a dereka köré, feltoltam a lábait a székre.

c A fülkében volt egy kis szék, amire feltérdeltettem egyik lábbal, a másikat terpeszbe, kezeivel kapaszkodott a fogasokba és behatoltam. Nagyon mélyre be tudtam hatolni. Ő is kitágult rendesen és a póz is pont jó volt. Egyre jobban döngettük a falat és néha attól féltem összeborul az egész. Annyira izgató volt a helyzt és a környezet is, hogy hamar elélveztünk.

Most újra én ültem elé ő elém gugolva kiszopta a maradék ondót a farkamból. Épp hogy kissé rendbeszedtük magunkat, megjött a tulaj egy 45 év körüli jó karban lévő hölgy. A szagokból azonnal tudta mi történt előtte. Megkérdezte, hol történt az esemény. Barátnőm mutatta a fülkét, mire a tulajnő maga után húzott. Hiába tiltakoztam, majd védekeztem azzal, hogy nincs egy csepp energiám se, nagyon erölködött, hogy legalább kézzel elégítsem ki. Kissé szégyeltem is magam, de láttam a lánynak tetszik az ötlet és ő is bíztatni kezdett. Igent mondtam, majd kértem a hölgyet vetkőzzön le. Szép formás teste volt, fazonra nyirt punciszőrrel.

Először ujjazni kezdtem finoman, de hamarosan betérdeltem a combaji közé és az illatos forró pináját kinyaltam rendesen. A végén már persze azt szerette volna, ha jól meg is dugom, de mondtam, hogy azt most nem, talám majd máskor. Miután kicsit pihentem, eljöttem a boltból, megígérve, hogy hamarosan meglátogatom őket.

Mint utólag kiderült egy kis jót is tettem még plusszban a lánnyal, mert kapott fizetésemelést. Azóta nem jártam bennt a boltban, de az eladókislánnyal többször kielégítettük egymást...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

gabor ·
És utánna felvettek eladónak a boltba nem?!

Ezekszerint ha megdugom a barátnömet és az anyyja észrevesz minket Ő is beszáll! De jó lenne!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.
JOO46 ·
Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: