Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szex a barátnőmnél!

Nyáron, mikor a haverom is eljött a barátnőmhöz, akkor egy nagyon furcsa dolog történt velem. Ahogy beléptünk a csaj házába a nőmön kívül még két csaj volt ott totál meztelenül, és egymást nyalták!

A haverommal nagyon beizgultunk és közelebb léptünk a lányokhoz, de ekkor a barátnőm elénk állt és azt mondta: - Ti előbb engem kell, hogy kielégítsetek! Nem kellett kétszer mondania. A barátom el is kezdte szopatni, én meg a lába közé figyeltem be, és ekkor a két csaj is oda jött és beszállt. Először a barátnőmet kúrtam meg, majd az egyik barátnőjét erőltettem análba.

Közben a barátom is erősen dolgozott a barátnőmön hátulról, majd a végén a három csaj arcára élveztünk a haverommal, ami mindenkinek nagyon tetszett, és a lányok szárazra nyalták a farkunkat, és utána addig szoptak, míg a szájukba nem élveztünk.
Hasonló történetek
29962
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
30322
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Arikon ·
:smile: :smile: :smile:
Sztem azér csak én szóltam hozzá ehhez a történethez,mert a többieke túl fáradtak ahhoz,hogy 12 oldalon keresztül taglalják e mű hibáit.
Hárpia ·


De 13.600-an még is elolvasták!!
Utána kellene nézni, de szerintem ez csúcs!

hysterics ·
...biztos jó volt xDD nem vagyok perverz, ne higgyétek:$

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: