Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Reggel

A lámpafény élesen világít fáradt,álmos szemeimre. Az ébresztőóra sosem a legjobbkor csörög,de pontosan jelez,ami viszont elengedhetetlenül muszáj,ha nem kívánok elaludni.
Márpedig jobb,ha nem alszom el,mert a főnök sem díjazza.Kíméletlensége nemcsak az időben felkelés szabályára korlátozódik.Szigorúsága nem ismer irgalmat,és nem is akarok ujjat húzni vele...
Különben húsz láb mélyen végzem a föld alatt. Nem,nem hinném,hogy engem ez a veszély fenyeget...
Bár tényleg nem is aludtam még el.
A hajnali friss levegő úgy vetődik bőrömnek,mint a jeges víz. Az ablakot visszahajtom,és még ejtőzök kicsit. Mindent gyorsan kell csinálnom. Kényes lettem az időre, főképp,ha hazulról el kell mennem. Lelkiekben erőt kell vennem,de az sajnos legtöbbször sosem jön össze.
A mosakodás könnyebbnek bizonyul,mint gondoltam. A tükörből egy majdnem kipihent arc mered rám bambán. Igen,az ott én vagyok...
Fogmosás után a kávéfőzőt bekapcsolom,és várom mikor csapja meg orromat a kávéillat. A koffein egy leheletnyivel összeszedettebbé tesz,de ezt még kevésnek érzem...Tudom,ez van.
Felkapom a neonsárga felsőmet,magamra erőszakolom a farmeromat. Ilyenkor minden mozdulatom olyan kényszerítettnek és erőltetettnek hathat. Borzalmas.
Ennyire kizsigereltnek és életuntnak rég éreztem magam. Mintha minden ér,izom és sejt kitörni készülne testemből. Akár egy fogságba ejtett vadállat,ami szabadulni akar...
Lelkem mélyén sikítok és az előttem álló napra gondolok...Volt,amikor egészen belejöttem és még most is élvezem talán időnként a darabolást. Bele se gondoltam,hogy egy halott valaminek mennyire fájhat,hogy apró részekké szedjük szét. Gondolom semennyire...
A madárcsicsergés olyan elevennek és élőnek hallatszik,hogy meg is rémültem tőle egy pillanatra.
Zsibbadtak a végtagjaim. A munkához kesztyűt is kell húzni,hogy ujjlenyomat ne maradjon és mentsük ami menthető és a saját bőrünket is!
Úgy érzem magam,mintha egy óriásira nőtt szitává változtam volna,akin mindenki kénye-kedve szerint áttekinthet. Fáj mindenem,mintha a belső szerveim hadjáratot indítottak volna ellenem, és belülről rúgkapálnának.
Szemérmetlenül káromkodok. Itthon megteszem.
Aztán elindulok. Majdnem úgy megyek,mint egy mákvirág,úgy érzem. A kinti csípős szél könnyeket csal ki a szememből. Enyhe hányinger kapott el.Egyre többször érzem ezt mostanság,pedig holtbiztos,hogy nem vagyok várandós.
A félhold sápadtan ragyogott fent az égen,és néhány kukázó vagy munkába menetelő ment el mellettem.
Út közben arra gondoltam,hogy azon a napon is biztos sok darabolásban lesz részem.
Aztán megérkeztem a gyár forgóajtajához.
Hasonló történetek
3870
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
4208
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: