Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Performance

Mondhatnám azt is, derült égből villámcsapásként ért a dolog. De nem lenne igaz. Épp befejeztem a gimi harmadik évét, mikor meghívtak a rokonok egy ausztrál kisvárosba nyaralni. Lányuk Sara végigcipelt klubokon, sörözőkön és koncerttermeken, meg persze a strandra is kimentünk. Ő egyetemista volt, s nekik külön partrészük volt ott, ahol mindenki kénye-kedve szeriont napozgatott teljes természetességgel. A legtöbben meztelenül, én a tangám mellett döntöttem, bár néhány nap múlva már nekem is röhejesnek tűnt egy kicsit, látva az ő természetességüket. Hamar hozzá lehetett szokni.

Ott került szóba a performance. Azt találták ki, hogy az egyetemi kiállító teremben rendeznek egy rendhagyó programot. Bár lehet, hogy csak nekem volt rendhagyó. Az ötletük lényege: berendeznek ott nyitott ajtókkal és ablakokkal egy labirintust, ahol a szereplők, vagy az őket imitáló hiperrealista, valósághű bábok helyezkednek el. Meztelenül. Phil, egy csoki barna délceg fiú kérdezte meg, nem lenne-e kedvem nekem is beszállni. Állt előttem, s én próbáltam nem barna, méretes fütyijére koncentrálni, ezért próbáltam lezser természetességgel felelni neki: -Miért ne?

Így délután már egy stúdióban álltam hamarosan levetkőzve egy forgószínpadon, ahol a kamera lefilmezett, s ez alapján készült rólam is a bábú. Mikor elkészítették, Sara még egy kis fazonigazítást javasolt a puncimnál, hogy a szőrzetet csak egy csíkként hagyjam meg. Tényleg jól nézett ki. A próbákon nem volt semmi gond. Korom sötétben helyezték el a bábukat, remek zene szólt, s mikor a pásztázó fények kihunytak pár pillanatig, olyankor cserélték a szoborra az eredetit, vagy fordítva.

Az est a tervek szerint indult. A közönség körbe sétálva mustrálta a szobrokat, testeket a sötétben, próbálta eltalálni, hogy hús-vér embert lát-e, vagy csak utánzatot. Én egy ablak párkányára könyököltem a terv szerint enyhe terpeszben, a terem egyik szélén. S nagyon élveztem a dolgot. Itthon sem voltam az izgalmas dolgok elrontója soha. Előttem pont Phil állt egy ajtófélfának támaszkodva. Ahogy figyeltem izmos testét, vastagodó, barna farkát, bizony izgató volt.

S ekkor egy kéz siklott felfelé a bal combomon. Nem mozdultam. A csípőmnél céltudatosan a hasamra fordult és éreztem, ahogy az ujjak között borzolódtak a szőrszálak. Meg sem állt a puncimig, de nem húzta szét az ajkakat, pedig érezhette, hogy milyen forróak. Nem mozdultam, vártam. A kéz hirtelen elhagyta a terepet, de míg vakon vártam, mi lesz most, egyszer csak a combjaim közt éreztem, hogy most a másik irányból lendült támadásba. Finoman. Simították az ajkakat az ujjak, az egyik még a duzzadó csiklómat is érintette. Hogy aztán az addigra síkossá váló résembe kössön ki az egyik. De el is hagyta rögtön. Észrevétlen történt mindez, mozdulni se bírtam. Rejtőztem a sötétben.

Ekkor csusszant belém hátulról egy szerény ausztrál szerszám. Finoman, óvatosan, de céltudatosan. Így történt, hogy miközben könyököltem a párkányon rezzenéstelen, néhány lökés után éreztem bent az ismerős forróságot. A következő sötét periódusban kiosontam zuhanyozni. Nem volt már körülöttem senki. Csak a testem lüktetett még ezerrel.
- Na milyen?- lépett hozzám Sara, mikor visszatértem.
- Érdekes.
Hasonló történetek
29939
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
21459
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
RealMan ·
Mintha a közepe meg a vége lemaradt volna...Biztos nem csak ennyi volt a party...

MARVIN ·
Öööö... izé!

Lehetett volna inkább akkor rossz a kedvem, mikor ez jött. Így egy jó történetre elpazaroltam a szitkozódásaimat.



Ez: Nos, csak egy luk a sötétben... :)



De nem is tudom... Az ötletböl ki lehetett volna hozni valami jót, talán csak sietett. Én totál meglepödtem, mikor rájötem, hogy sokan online írják a történetet. Nekem egy rövidebbre alig elég egy éjszaka offline, ha fel sem kelek a géptöl. Nos, akkor nem csodálkozni, ha nem jön ki a megfelelö oldalszám.

Írói stílus: átlagos. Gyakorlással van benne jövö! (mármint ezen az oldalon >:)

Kry ·
képzelem... "észrevétlen történt mindez"... neked milyen jó lehetett...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: